|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴
کد خبر: ۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
استاندار استان مرکزی با صدور پیامی، هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد، تلاش و خدمات صادقانه دولت تدبیر و امید به مردم دانست.
در پیام محمود زمانی قمی که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: تبیین گفتمان و بیان دستاوردهای و خدمات نظام اسلامی به مردم ضروری است.
وی اضافه کرده است:هفته نخست شهریور ماه که به مناسبت شهادت دو بزرگمرد سیاسی – اجرایی شهیدان رجایی و با هنر به عنوان هفته دو لت نامگذاری شده است یادآور خاطره دو اسوه تقوی، اخلاص و اوج روحیه خدمتگزاری در نظام دینی است.
وی در این پیام افزوده است: فلسفه این نامگذاری ضرورت تبعیت و تاسی دولت های بعدی از این الگوی عملی است و در منظر عامه مردم که کامل ترین محک شناسایی کارامدی دولت ها و سلامت آن ها در خدمت به جامعه دینی است .
وی ادامه داده است: قطعا یکی از مهمترین عوامل موفقیت دولت ها، نیروی انسانی کار آمد و کارمندان تلاشگری است که با تمام توان از هیچ کوششی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی دریغ نداشته و عمر شریف خود را در این راه مصرف می دارند.
زمانی قمی بیان کرده است: روز کارمند تجلیل انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.
استاندار استان مرکزی افزوده است: دولت یازدهم از بدو خدمتگزاری، تدبیر، امید و اعتدال را شعار خود قرار داد و افتخار خدمت به مردم شریف ایران را با صداقت و درستکاری همراه نمود تا به حق دولت راستگویان و درستکاران لقب گیرد.
زمانی قمی ادامه داده است: بی تردید دولت تدبیر و امید در طی حدود دو سال فرصت خدمتگزاری توانست با تلاش شبانه روزی و تکیه بر محور خرد و اعتدال، جایگاه کشور را در داخل و خارج از کشور ارتقا داده و موفقیت های بزرگی در عرصه ی تعاملات بین المللی به خصوص موضوع هسته ای و نیز سامان بخشی به اوضاع اقتصادی و معیشت مردم به دست آورد.
وی خاطر نشان کرده است: دولت یازدهم در استان مرکزی نیز توانست با همراهی مردم شریف این استان، گام های مهمی را در حل مشکلات بردارد که قطعا در هفته دولت به روش های مختلف به سمع و نظر مردم شریف استان می رسد.
استاندار استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره دو یار دیرین امام و انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به مردان عمل و اندیشه های سبز رجایی و باهنر و کارمندان این استان افزوده است: دولت بدون پشتیبانی مردم نمی تواند کاری انجام دهد بنابر این اگر توفیقاتی توسط دولت مردان صورت می گیرد به واسطه ی حمایت های بی دریغ مردم است.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین