|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیشرو دانشگاه تربیت مدرس گفت: برجام حاصل تلاش دو ساله آقای ظریف و همکاران وی است که پس از 12 سال کشمکش توانستند حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای توسط ایران را به دیگران بقبولاند.
علی رفیع زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار تشکل های دانشجویی ایرنا افزود: پیش بینی ما این است که با اجرای برجام بسیاری از مشکلاتی که در اثر تحریم ها و شرایط ناشی از آن ایجاد شده از پیش روی مردم برداشته خواهد شد چنانچه هم اکنون هم شاهد حضور تیم های اقتصادی کشورهای صنعتی در ایران هستیم.
وی با بیان این جمله که نقاط مبهمی از نظر حقوقی در متن برجام وجود دارد که باید برطرف شود ، تصریح کرد: برخی با نگاهی جناحی می گویند در برجام همه چیز را از دست داده و هیچ دستاوردی نداشتیم در حالی که اگر از زاویه ای ملی و واقع بینانه به برجام نگاه کنیم این توافقنامه دو محصول بزرگ به نام رفع تحریم های ظالمانه و به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی توسط ایران را در پی خواهد داشت.
عضو ارشد این تشکل دانشجویی اصلاح طلب ادامه افزود: خوشبختانه از ابتدای کار دولت یازدهم که با تدبیر و حمایت رهبر معظم انقلاب و خلق حماسه سیاسی روی کار آمد تغییراتی در تیم مذاکره کننده رخ داد . با اضافه شدن نیروهای کارکشته و متخصص به تیم روح تازه ای در کالبد مذاکرات دمیده شد که نتیجه آن هم اکنون به شکل گشایش در سیاست خارجی و اقتصاد داخلی متجلی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین