|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۵۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
فرماندار ملکشاهی با ذکر اینکه توسعه مناطق محروم مورد تاکید دولت است گفت : دولت به دنبال توسعه همه جانبه کشور بخصوص مناطق محروم بوده و در این راستا گام های بلندی برداشته که قابل لمس و مشاهده است.
از روابط عمومی فرمانداری ملکشاهی، حسین علی موسوی در کمیته برنامه ریزی شهرستان افزود: ایجاد توازن منطقه ای و اهتمام به مناطق کمتر توسعه یافته به عنوان رویکد عمرانی دولت تدبیر و امید مورد تاکید مدیریت ارشد استان نیز قرار دارد براین اساس جهتگیری همه مسوولان محلی باید در جهت رفع محرومیت و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باشد.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها توجه و نگاه خاصی به شهرستان ملکشاهی داشته اما با توجه به نوپا بودن این شهرستان و نیازهای فراوان آن توجه بیشتری را می طلبد.
وی یادآور شد: توزیع اعتبارات در این شهرستان براساس اولویت بندی و تعریف نیازها است و مدیران دستگاه های اجرایی بایستی حداکثر توان خود را در جذب اعبارات استانی و ملی داشته باشند.
فرماندار ملکشاهی افزود: اعتبارات تملک و دارایی در سال 94 نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته و می طلبد مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین