|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۹
کد خبر: ۵۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
وی ادامه داد: در این شهرها سیستم صدا و تصویر به گونه ای طراحی شده که فیلم های سینمایی با تکنولوژی E سینما قابل نمایش است و تلاش داریم تا 4 شهریورماه سینماهای بیشتری به این سیستم مجهز شوند.
مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان اعلام کرد که قیمت بلیت فیلم محمد رسول الله(ص) فقط در سینماهای مدرن و پردیس های سینمایی 10 هزار تومان است و در سایر سینماها قیمت بلیت 8 و 7 هزار تومان است .

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، محمدرضا صابری افزود: بر اساس درخواست سینماداران ما به شورای صنفی نمایش پیشنهاد کردیم که قیمت بلیت فیلم محمد رسول الله (ص) در سینماهای مدرن و پردیس های سینمایی که به سیستم D (کیفیت بالای پخش) سینما مجهز هستند 10 هزار تومان و در سینماهای ممتاز 8 هزار تومان و در سینماهای درجه یک نیز 7 هزار تومان تعیین شود .

تهیه کننده فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) ادامه داد: فیلم محمد رسول الله با سیستم D سینما در پردیس های کوروش، آزادی، فرهنگ ، چارسو ، ایوان شمس، هویزه مشهد به نمایش درمی آید و قیمت بلیت این فیلم با توجه به زمان 3 ساعته فیلم و اینکه تقربیا دوسانس نمایش را در برمی گیرد تعیین شده است .

براساس گزارش روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان، صابری با اشاره به استقبال بی نظیر علاقمندان از پیش فروش بلیت های فیلم محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی گفت: با وجود آنکه فقط چند روز است پیش فروش اینترنتی بلیت ها آغاز شده است، اما از همان روزهای اول استقبال علاقمندان فیلم برای خرید بلیت بی نظیر و شگفت انگیز بوده است .

وی ادامه داد : این استقبال به اندازه ای است که ظرفیت فروش اینترنتی بلیت در بعضی سانس های سینماهای همچون آزادی، کوروش و فرهنگ تکمیل شده است و ما در حال برنامه ریزی هستیم که ظرفیت جدیدی را برای این سینماها تعریف و فراهم کنیم . این استقبال در حالی صورت گرفته است که هنوز تعدادی از سینماها فروش اینترنتی خود را آغاز نکرده اند و روز به روز سینماهای مختلف این روند را آغاز می کنند. تا امروز در بیش از 40 شهر به برکت فیلم و توسط بنیاد مستضعفان، سالن سینما تاسیس شده است.

وی ادامه داد: در این شهرها سیستم صدا و تصویر به گونه ای طراحی شده که فیلم های سینمایی با تکنولوژی E سینما قابل نمایش است و تلاش داریم تا 4 شهریورماه سینماهای بیشتری به این سیستم مجهز شوند.

صابری با اشاره به استقبال علاقمندان این فیلم از پیش فروش بلیت ها گفت: از روز 4 شهریور همزمان با میلاد امام رضا (ع) اکران فیلم به صورت سراسری آغاز می شود و همچنین ما در زمان نمایش فیلم برنامه های ویژه ای داریم که همزمان با اکران اعلام می شود.

وی ادامه داد: شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فیلم امکانات ویژه ای را برای موسسات و ارگان هایی که علاقمند هستند تا به صورت گروهی به تماشای فیلم بنشینند درنظر گرفته است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین