|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام خبر کشف این قتل پس از 10 سال توسط ماموران پلیس آگاهی استان، به تشریح جزئیات کشف این قتل مرموز پرداخت.
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف راز قتل مرد 43 ساله تنکابنی، پس از گذشت 10 سال خبر داد.

در پی وقوع قتل در ساعت 19مورخ 17 تیرماه سال 1384 در یکی از روستاهای منطقه دو هزار شهرستان تنکابن، که در پی آن مردی 43 ساله به نام " مرتضی–ص" داخل منزلش با ضربات کارد به قتل رسید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

براساس این گزارش، با توجه به تحقیقات اولیه پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان به قتل به علت پیچیدگی موضوع، تحقیقات پلیس به نتیجه‌ای نرسید، تا اینکه پس از گذشت 10سال به علت حساسیت و پیگیری ویژه فرماندهی انتظامی استان مازندران مبنی بر کشف این قتل، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام خبر کشف این قتل پس از 10 سال توسط ماموران پلیس آگاهی استان، به تشریح جزئیات کشف این قتل مرموز پرداخت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی گزارش اولیه پلیس آگاهی شهرستان و پاسگاه انتظامی دو هزار که در زمان وقوع قتل تنظیم شده بود، رد یک دستگاه خودرو سواری شورولت قهوه‌ای رنگ را که در شب حادثه جلوی در منزل مقتول پارک بود، شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران در تحقیقات دریافتند، این خودرو متعلق به یکی از دوستان نزدیک مقتول بوده که ارتباط زیادی با وی داشته و در حال حاضر ساکن استان البرز است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به هماهنگی‌های قضایی و اعزام تیم ویژه عملیاتی برای شناسایی و دستگیری مظنون به قتل به نام "فرشید – ق"، عنوان کرد: ماموران با مراجعه به محل سکونت مظنون در شهرستان کرج و انجام تحقیقات دریافتند، متهم به قتل برای سرکشی از خانواده پدری‌اش به شهرستان تنکابن برگشته است.

وی گفت: با دریافت این اطلاعات ماموران سریعاً به شهرستان تنکابن مراجعه و در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

جعفری‌نسب افزود: متهم به قتل پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جنایتی شد، اما با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به قتل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: متهم به قتل در اظهارات خود به پلیس عنوان داشت، در شب حادثه برای مصرف موادمخدر به منزل دوستش مراجعه کرده بود و در حین مصرف مواد به علت مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر و او را با کارد آشپزخانه به قتل رسانده است.

جعفری‌نسب گفت: با توجه به اقرار صریح متهم به قتل، این فرد پس از تشریح صحنه جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین