|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: تصمیم به جدایی از تیم سیاه جامگان داشتم اما برای اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید پس از دیدار برابر گسترش فولاد از این تیم جدا شدم.
رسول خطیبی درحاشیه تمرینات تیم ستارگان ایران درخصوص کناره گیری اش از تیم سیاه جامگان اظهار داشت: 50 درصد دلیل کناره گیری ام از این تیم شرکت در کلاس های مربیگری بود و مابقی به خاطر حواشی بود که در تبریز اتفاق افتاد.
خطیبی ادامه داد: البته پیش از دیدار برابر گسترش فولاد این تصمیم را گرفته بودم و می خواستم از تیم سیاه جامگان کناره گیری کنم، اما به دلیل اینکه حرف و حدیثی در تبریز پیش نیاید ماندم و پس از دیدار برابر گسترش فولاد و به خواست خودم از این تیم جدا شدم.
وی در باره وضعیت فوتبال کشورمان نیز با اشاره به اینکه فوتبال ایران هم اکنون دچار ضعف و ناتوانی مدیریتی است، گفت: در ایران باید کسانی همانند حسین فرکی، یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان که سالم هستند مربیگری کنند تا فوتبال ایران سلامت اداره شود.
وی درباره ضعف مدیریت در فوتبال ایران، تصریح کرد: وقتی مدیرعامل باشگاه قبل از امضای قرارداد می خواهد فقط به دنبال فوتبال باشم، داوری ها با او، یعنی اینکه مدیرعامل درطول لیگ سلامت فوتبالی نخواهد داشت و این به فوتبال آسیب می زند.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: فوتبال ایران مشکل مدیریتی دارد و برای اصلاح آن به امثال دادکان نیاز داریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین