کد خبر: ۵۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
دادگاه عالی لندن حکم دختری که در منزل تحت تاثیر تبلیغات گروه تروریستی داعش بود را جدایی از والدینش اعلام کرد.
به نقل از ایندیپندنت، دادگاه عالی لندن به جدایی یک دانش آموز 16 ساله از والدینش رأی داد. این دانش آموز شدیداً به گروه تروریستی داعش گرایش داشت و به گفته قاضی در منزل در معرض تبلیغات تروریستی بوده است. قاضی اعلام کرد این دختر باهوش، تحصیل کرده و جاه‌طلب است و از اختلالات روانی و احساسی رنج می‌برد.

این دختر که در دادگاه "بی" نامیده می‌شود، یکبار تلاش کرد به عنوان "عروس داعش" به سوریه برود. پس از اینکه این نوجوان از پرواز به ترکیه بازداشته شد، خانواده‌اش با کمک پلیس و مددکاران تلاش کردند مانع دستیابی او و دیگر خواهر و برادرانش به اطلاعات تروریستی در فضای مجازی شوند. اما پلیس بعد از جستجوی منزل آنها متوجه شد اطلاعات زیادی از گروه تروریستی داعش در رایانه پدر خانواده است. این اطلاعات شامل تعداد زیادی تصویر از قتل‌عام‌های این گروه و روش پنهان کردن هویت این افراد می شد.

قاضی پرونده گفت: "بی" باور دارد اگر به عنوان "عروس داعش" به سوریه برود راهی شرافتمندانه را برای خود و خانواده اش برگزیده است. این کودکان لندنی در معرض خطر جدی هستند و باید محافظت شوند. "بی" و خانواده اش به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات مشکوک دستگیر شده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین