کد خبر: ۵۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
مدیر تیم ستارگان ایران گفت: جمع کردن ستارگان ایران دشوارتر از جمع کردن ستارگان جهان است.
حسین یاریار در حاشیه تمرین امروز تیم ستارگان ایران به قرارداد باشگاه هنرمندان با تیم ستارگان دنیا اشاره کرد و افزود: در دبی با مسوول تیم ستارگان دنیا قراردادی منعقد کرده و آنان متعهد شدند با بهترین ترکیب به ایران بیایند.
وی افزود: اما متاسفانه در ایران هر روز یکی از کسانی که به دنبالشان می رویم، بهانه می آورد و غیبت خود را توجیه می کند از این رو می گویم جمع کردن تیم ستارگان ایران دشوار تر از تیم ستارگان دنیا است.
مدیر تیم ستارگان ایران درباره انگیزه اش برای برگزاری این دیدار خیرخواهانه نیز گفت: ما نیازی به شهرت نداریم تنها عشق به وطن است که باعث شد برای برگزاری این دیدار برنامه ریزی کنیم و این کارنوعی دیوانگی است.
یاریار ابراز امیدواری کرد: روز جمعه روز خوبی برای همه باشد و دو تیم درشرایط مناسب و با حضور هواداران روز خوب فوتبالی را سپری کنند.
به گفته وی فوتبال ورزش زیبایی است و باید زیبایی های آن بیش از هر چیز دیگر به نمایش گذاشته شود. ما به تازگی از آزمون بزرگ 1+5 سربلند بیرون آمده و حضور ستارگان دنیا نشان می دهد کشور ایران کشوری قدرتمند است.
وی درباره کناره گیری علی پروین از سرمربیگری ستارگان ایران نیز گفت: هنوز چیزی به من نگفته اند، امشب با علی پروین دیدار خواهم داشت او درخواست داشت برای این دیدارتعداد بازیکنان بیشتری را دراختیار داشته باشد که درحال فراهم کردن این شرایط هستیم.
یاریار درخصوص نحوه گزینش و دعوت از ستارگان ایران نیز گفت: سعی کردیم بهترین و آماده ترین ها را دعوت کنیم، آخرین تمرین ما روز پنجشنبه خواهد بود و پیش بینی می کنیم در تمرین آخر هفته تمامی دعوت شدگان حضور به هم رساندند.
وی درباره سرمربیگری کی روش برای تیم ستارگان دنیا عنوان کرد: من نیز این خبر را شنیده ام، امیدوارم بیاید وبه روی نیمکت ستارگان دنیا بنشیند و بر جذابیت های این دیدار بیافزاید.
تیم ستارگان ایران به نفع بیماران و نیازمندان روز جمعه ششم شهریورماه به دیدار تیم ستارگان دنیا خواهد رفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین