|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
مسئول رسانه ای حزب دمکرات کردستان عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 15 عضو نوجوان خود را پس از فرار از جبهه های جنگ در موصل اعدام کرد.
به گزارش پایگاه خبری «المسله»، سعید مموزینی مسئول رسانه ای حزب دمکرات کردستان، اعلام کرد: گروه تروریستی و تکفیری داعش، صدها کودک را از تابستان گذشته ربوده و در پایگاه های نظامی خود به آنها آموزش نظامی و فکری می دهد.
وی افزود: داعشی ها 15 نوجوان را که بیشتر در رده های سنی میان 13تا 18 قرار دارند، به بهانه فرار از جنگ در منطقه «البعاج» غرب موصل، اعدام کرد.
بر اساس این گزارش کمیساریای حقوق بشر عراق روز گذشته (جمعه) اعلام کرد: گروه تروریستی داعش چهار هزار کودک را در موصل برای انجام حملات انتحاری آموزش داده است.
استان نینوا و مرکز آن موصل خرداد ماه سال گذشته به دنبال تحولات مشکوکی که همچنان پرونده آن در دستگاه قضایی و پارلمان عراق مفتوح بوده، به دست داعش تروریستی افتاد که نتیجه آن کشتار هزاران تن از نظامیان و غیر نظامیان و آوارگی بیش از یک میلیون 700 هزار تن بوده است.
جنایت های گروه تروریستی داعش در موصل عراق در حالی ادامه دارد که بیش از دو هزار جنگجوی داوطلب از عشیره الشمری در موصل، برای مشارکت در نبرد سرنوشت ساز آزادسازی استان نینوا و مرکز آن موصل علیه گروه تروریستی داعش آماده شده اند.
داعش همچنین هزاران تن از زنان اقلیت های این منطقه را به اسارت برده و جنایات زیادی در طول بیش از یک سال گذشته مرتکب شده است.
گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شهرهای شمالی عراق را اشغال کرده و تاکنون در این مناطق مرتکب جنایات زیادی شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین