|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۵۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: دلیل اصلی مشکلات امروز پرسپولیس ضعف مدیریت است و وزارت ورزش باید در این موضوع ورود کند.
علیرضا امامی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: باید به مشکلات پرسپولیس عمیق تر نگاه کنیم و مشکلات این فصل در سال گذشته هم وجود داشت ومتاسفانه پس از هر ناکامی در پرسپولیس فقط مسایل فنی ارزیابی می شود و کسی کار به مسایل مدیریتی ندارد.
وی ادامه داد: کسانی که عامل انتخاب بازیکنان درباشگاه پرسپولیس هستند باید پاسخگوی هواداران باشند زیرا تصمیم های آنها دلیل مشکلات پرسپولیس هستند.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در این تیم مجموعه اتفاقات رخ داده تا این تیم در سالیان اخیر نتوانسته نتیجه لازم را بگیرد.
وی درخصوص نقش برانکو در عدم نتیجه گیری پرسپولیس، تصریح کرد: برانکو به شکل دلخواه خود بازیکنان مد نظرش را جذب کرده است. تیم برانکو درخط هافبک و دفاع نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد.
وی اظهارکرد:متاسفانه هیچکس درپرسپولیس به فکر بازیکن سازی نبوده و مطمئن باشید مدیران باشگاه بیشترین نقش را در ضعف پرسپولیس داشته اند.
امامی فر خاطرنشان کرد: هیچکس ازمدیران پرسپولیس نپرسیده است که چرا نتوانسته اند بازیکنان بزرگی چون سید جلال حسینی و محمد رضا خلعتبری را حفظ کنند که امروز هواداران نبود آنها را احساس می کنند.
وی ادامه داد: اگر تصمیم گیرندگان اصلی ضعف های خود را برطرف کنند، مطمئن باشید مشکلات پرسپولیس حل می شود.
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دستیاران ایرانی برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر سرمربی به حرف مربیان ایرانی خود گوش کند می توانیم در خصوص نقش مربیان ایرانی صحبت کنیم و در غیر صورت آنها هم نقشی ندارند. تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است و او مسئول تمام نتایج است.
وی افزود: مسئولان وزارت ورزش هم باید در انتخاب مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس دقت کنند، زیرا مدیر باشگاه اصلی ترین رکن در موفقیت است. شما پرسپولیس را نگاه کنید هنوز نتوانسته حتی حامی مالی خود را مشخص کند.
مربی فصل گذشته پرسپولیس، گفت:مطمئن باشید پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی هم دارد و هنوز فرصت زیادی باقی مانده است.تاکنون چهار هفته را بسیار راحت از دست داده ایم و باید از هفته پنجم شروع قدرتمندی داشته باشیم.
وی تاکید کرد:وزارت ورزش باید ضعف پرسپولیس را سریع شناسایی وبه دنبال رفع آن باشد. از وزیر می خواهم برای رفع مشکلات پرسپولیس از افراد متخصص استفاده کند.
مربی فصل گذشته پرسپولیس درخصوص طلب خود از این باشگاه، گفت: قرارداد ما 140 میلیون تومان بود که 40 میلیون آن را گرفته ام و هیچکس هم پاسخگوی ما نیست.فقط یکبار با سرپرست باشگاه صحبت کردم که او قول داد هر زمانی که حامی مالی مشخص شود پول ما را پرداخت کند.
وی درباره اینکه آیا از پرسپولیس شکایت نمی کند، اظهار کرد سال 84 زمانی که بازیکن بودم یکبار شکایت کردم اما واقعا بی فایده است و وزارت ورزش حامی این باشگاه است. حمید درخشان، حسین عبدی و نادر باقری هم طلبکار هستند.
بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص تشکیل تیم ستارگان، گفت: نمی دانم معیار های انتخاب بازیکنان تیم ستارگان چه چیزی بوده است اما حرکت بسیار خوبی صورت گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین