|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۵۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: انتقادی به صحبت‌های عبداله‌ ویسی در نشست خبری ندارم و وی می‌تواند هر حرفی را مطرح کند.
مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اظهارات عبداله‌‌ ویسی پس از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا گفت: این مربی با توجه به برد تیمش و این‌که باید از نتیجه به دست آمده دفاع کند،‌ اعتقاد به بالا بردن سطح بازی داشت و پس از مطرح کردن کیفیت پایین بازی از سوی من،‌ به‌حال مربی تیم رقیب تاسف خورد. من از ویسی هیچ انتقادی ندارم و این مربی جوان می‌تواند در رابطه با سبک بازی تیمش هر حرفی را که دوست دارد، عنوان کند.

جلالی افزود: از مسئولان سازمان لیگ می‌پرسم چگونه است که قطر میزبان جام جهانی 2022 به دلیل گرمای هوا در فصل تابستان سعی در برگزاری این مسابقات در زمستان دارد، اما در لیگ ایران مسئولان حاضر نمی‌شوند در گرمای بالای 50 درجه و رطوبت 90 درصد اهواز بازی‌ها را چند ساعت به تاخیر اندازند.

وی ادامه داد: همین شرایط جوی سبب پایین آمدن کیفیت بازی‌ها در خوزستان می‌شود.البته سایپا در دیدار مقابل استقلال خوزستان روز خوبی را پشت‌سر نگذاشت ولی در بحث مالکیت توپ سرتر از حریف بود و اجازه نداد آبی‌پوشان خوزستانی موقعیت چندانی روی دروازه‌ها خلق کنند.

جلالی گفت:‌ سایپا در اهواز 2 رقیب داشت.حریف اول ما آب‌ و هوا بود سپس استقلال خوزستان غفلت مدافعان تیم به دلیل گرمای شدید سبب شد حریف در نیمه اول با یک پنالتی جلو بیفتد.با شروع نیمه دوم نیز اخراج زودهنگام وحید محمدزاده به‌طورکل سایپا را خلع سلاح کرد و دیگر توانی برای بازیکنان برای جبران نتیجه وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: شکست مقابل استقلال خوزستان را فراموش کرده و خود را برای دیدار با سپاهان صدر‌نشین لیگ برتر مهیا می‌کنیم.سایپا امسال اهداف بزرگی دارد و در مسیر دستیابی به این اهداف ممکن است چند نتیجه ضعیف نیز کسب کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین