|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
استاندار خراسان جنوبی گفت: خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید آنطور که شاید و باید منعکس نشده تا مردم شهد شیرین این خدمات را بچشند که در این زمینه ایرنا می تواند نقش مهمی را ایفا کند.
وجه الله خدمتگزار روز شنبه در دیدار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به موفقیت تیم دیپلماسی ایران در توافق هسته ای اشاره کرد و افزود: باید با تلاش ایرنا خلا انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات در سطح کلان کشوری رفع شود.
وی با اشاره به اینکه دولت خدمات ارزنده زیادی در این دو سال انجام داده یادآور شد: این خدمات باید بدرستی برای مردم تشریح شود که امید است با تلاش و همکاری رسانه ها این مهم محقق شود.
خدمتگزار با بیان اینکه مردم به این باور رسیده اند که دولت یازدهم دولت راستگویی است، یادآور شد: مردم اعتقاد دارند دولت تدبیر و امید مشکلات مردم را رفع می کند.
وی گفت: گاهی اوقات سیاه نمایی توسط رقبای دولت صورت می گیرد که ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام باید جلوی این سیاه نمایی را گرفته و واقعیت ها را به گوش مردم برساند.
وی ادامه داد: قطعا افرادی خارج از اخلاق و دین در جامعه فعالیت می کنند که تلاش دارند همه امور را زیر سوال ببرند لذا باید از مجموعه ای که دلشان برای نظام می تپد اخبار را به درستی دریافت و در اختیار مردم قرار دهیم.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت های انجام شده دولت و نظام باید به درستی به اطلاع مردم برسد یادآور شد: با تحقق این مهم قطعا نشاط و شادابی بر جامعه حاکم خواهد شد.
حسین رمضانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی در این دیدار گزارشی از برنامه های ایرنا تشریح کرد.
در این دیدار عباسقلی اشکورجیری به عنوان رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی معرفی و از خدمات مریم پنجابی مسوول قبلی این مرکز تشکر و قدردانی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین