|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۵۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
تیم والیبال زیر 23 سال ایران در اولین دیدار خود در رقابت های جهانی رو در روی میزبان قرار خواهد گرفت.
از فدراسیون والیبال، با اعلام رسمی فدراسیون جهانی والیبال، تیم زیر 23 سال ایران در گروه B رقابت های قهرمانی قرار دارد و در اولین دیدار خود رو در روی امارات متحده عربی میزبان قرار خواهد گرفت.
برنامه کامل دور گروهی تیم زیر 23 سال ایران در رقابت های جهان به شرح زیر است (به وقت تهران):
دوشنبه دوم شهریور؛ ایران – امارات متحده عربی، ساعت: 21
سه شنبه سوم شهریور؛ ایران – کره جنوبی، ساعت: 17
چهارشنبه چهارم شهریور؛ ایران – کوبا، ساعت: 14:30
پنجشنبه پنجم شهریور؛ استراحت
جمعه ششم شهریور؛ ایران – ایتالیا، ساعت: 14:30
شنبه هفتم شهریور؛ ایران – مصر، ساعت: 17
فدراسیون بین المللی والیبال برنامه مسابقات زیر 23 سال جهان را تغییر داد و با وجود این تغییرات هنوز برنامه اشتباه روی سایت آنها نشان داده می شود.
مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان از دوم شهریور در دبی آغاز خواهد شد و تیم ایران رو در روی رقبای خود قرار خواهد گرفت.
بر اساس اعلام اولیه فدراسیون جهانی والیبال، تیم ملی زیر 23 سال ایران با تیم های امارات متحده عربی، کوبا، کره جنوبی، مصر و ایتالیا همگروه شده بود و این تیم ها قرار بود در گروه A با یکدیگر رو به رو شوند اما بعد از این تصمیم، FIVB در اقدامی عجیب گروه بندی های مسابقات را تغییر داد و بر اساس آن اطلاعیه رسمی این فدراسیون تیم ایران با تیم های کوبا، مکزیک، روسیه، تونس و ترکیه هم گروه شد اما جمعه شب مسئولین برگزاری مسابقات برنامه دقیق رقابت ها را اعلام کردند که بر اساس آن همان اطلاعیه نخست به تیم ها ابلاغ شد به طوریکه ایران با حضور در گروه A با تیم های امارات متحده عربی، کوبا، کره جنوبی، مصر و ایتالیا رقابت خواهد داشت.
با اینکه برنامه جدید و البته درست مسابقات به تیم ها ابلاغ شد اما هنوز سایت FIVB در برنامه های خود ایران را در همان گروه اشتباه قرار داده است و طبق گفته این سایت ایران در اولین دیدار به مصاف تونس خواهد رفت در حالیکه ایران در اولین بازی رو در روی تیم میزبان قرار خواهد گرفت.
تیم والیبال زیر 23 سال ایران که عصر پنجشنبه راهی کشور امارات متحده عربی، شهر دبی شده بود، تمرینات خود را از عصر جمعه آغاز کرد.
اولین تمرین شاگردان پیمان اکبری با 10 بازیکن آغاز شد که مصطفی باقری، فردین قلعه قوند، نوید جعفرزاده، جواد حسین آبادی، سجاد دهنوی، محمد فلاح، محمد رضی پور، سعید جواهری توانا، محمدرضا حسینی پویا و رسول شهسواری تشکیل دهندگان این جلسه آشنایی با محیط مسابقات بودند.
در غیاب پیمان اکبری، رضا ابراهیمی و سعید رضایی مسولیت اداره تمرین روز نخست را بر عهده داشتند و نزدیک به 2 ساعت این 10 بازیکن در یک جلسه شاداب تمریناتی سبک را برای آشنایی با شرایط جوی محل برگزاری مسابقات انجام دادند.
پیمان اکبری و تعداد دیگری از بازیکنان تیم والیبال زیر 23 سال از چین تایپه و مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا راهی دبی خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین