|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹
کد خبر: ۵۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
حسینیان در ادامه تصریح کرد: در هشدار مقام معظم رهبری آقای ظریف وزیر امور خارجه در اولین گام حتما باید روابط خود را با کری قطع و اینگونه نباشد که ظریف نسبت به کری احساس پسرخالگی کند!
حسینیان تصریح کرد: در هشدار مقام معظم رهبری آقای ظریف وزیر امور خارجه در اولین گام حتما باید روابط خود را با کری قطع و اینگونه نباشد که ظریف نسبت به کری احساس پسرخالگی کند!

روح الله حسینیان، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در رابطه با هشدار مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ آمریکا در ایران گفت: استباط من این است مقام معظم رهبری از نتیجه مذاکرات راضی نبوده اند و از آنجایی که نه برجام در ایران و در آمریکا به تصویب نرسیده یک نوع بی اعتنایی و بی اعتمادی بوجود آمده است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری احساس کرده اند که عده ای مذاکرات را  به عنوان ضرورت مقطعی و تاکتیک نگاه نمی‌کنند بلکه به این مذاکرات به عنوان یک موضوع استراتژیک می نگرند و می خواهند که ملت ایران دست از شعارهای انقلابی و امام (ره) بردارند و راه ایشان را فراموش کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود با به صدا در آوردن زنگ خطر راه و روش عده‌ای از مسئولان را مسدود کردند. لذا ضرورت دارد تا روحیه انقلابی و الگو بودن ایران برای جوامع اسلامی و جهانی که باید در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی و جهان را به عدالت نوینی دعوت کنند و در جهان عدالت جدیدی حاکم سازند حفظ شود.

حسینیان در ادامه تصریح کرد: در هشدار مقام معظم رهبری آقای ظریف وزیر امور خارجه در اولین گام حتما باید روابط خود را با کری قطع و اینگونه نباشد که ظریف نسبت به کری احساس پسرخالگی کند!

نماینده مردم تهران در خانه ملت خاطر نشان کرد: نمایندگان طی نامه ای از دولت خواستار شده اند طبق نظر مقام معظم رهبری که فرموده اند "ما از مقاومت و هرکس که با اسرائیل مقابله و این رژیم را بکوبد ما او حمایت می کنیم" از مقاومت و نیروهای مقاومت در جهان را مورد حمایت قرار دهد.



منبع: تیک
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
1
سخنان سخیف!

چرا؟؟!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین