|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۵۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران عملکرد بازیکنانش را به خاطر پیروزی برابر استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ برتر ستود.
پرویز مظلومی جمعه شب و پس از پیروزی تیمش برابر استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری پایان بازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: هوا بسیار گرم و مرطوب بود ولی هر دو تیم بازی خوبی را ارائه کردند. من بازیکنانم را ستایش می‌کنم که در این هوای گرم و مرطوب بازی قابل قبولی ارائه کردند.

وی در ادامه افزود: در نیمه اول سعی کردیم بیشتر کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم ولی در نیمه دوم با وارد کردن چند بازیکن تازه نفس، موفق شدیم تاکتیک‌های مد نظر خود را بر حریف تحمیل کنیم تا در نهایت پیروز این میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران همچنین تصریح کرد: تیم ما در نیمه دوم بسیار منطقی و قابل قبول بازی کرد و با وجود گرمای هوا، بازیکنان دوندگی خوبی داشتند و یک بازی تهاجمی را ارائه کردند. من به آنها خسته نباشید می‌گویم و این پیروزی را به هواداران خود تبریک می‌گویم.

وی در خصوص داوری این دیدار نیز خاطرنشان کرد: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ اخلاقم این است و این موضوع را در دو، سه بازی اخیر نیز نشان داده‌ام و حرفی در خصوص داوری نمی‌زنم. باید یاد بگیریم که داور کار خود را انجام دهد و مربی کار خود را.

مظلومی در خصوص تیم فوتبال استقلال اهواز یادآور شد: آنها نیاز به تقویت دارند و نباید صرفاً به حربه گرمای شدید اهواز متکی باشند. آنها باید تیم خود را تقویت کنند و با توجه به هواداران بی‌‌شماری که در اهواز دارند، می‌توانند در ادامه لیگ موفق باشند.

وی در خصوص اینکه استقلال نتیجه قابل قبولی در این دیدار ارائه نکرد، افزود: ما به غیر از دو گلی که وارد دروازه حریف کردیم، دو، سه موقعیت تک‌ به تک خیلی خوب داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. ما از قبل برای این بازی برنامه داشتیم و در خط حمله با استفاده از بازیکنان جوان و دوندگی زیاد، تیم حریف را خسته کردیم و در نیمه دوم با استفاده از بازیکنان باتجربه در خط حمله که مکمل همدیگر بودند، توانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه به قهرمانی تیمش در لیگ برتر امیدوار است؟، تاکید کرد: صحبت کردن در این خصوص بسیار زود است و اغلب تیم‌ها در آمادگی خوبی به سر می‌برند، ولی هواداران از دو تیم پرسپولیس و استقلال همیشه قهرمانی می‌خواهند و ما نیز تلاش خود را در این خصوص انجام می‌دهیم.

وی در مورد تعطیلات پیش‌ روی تیم‌ها در لیگ برتر نیز یادآور شد: ما و چند تیم دیگر تمرینات خود را به موقع آغاز نکردیم؛ به همین دلیل تعطیلات پیش‌ روی لیگ برتر فرصت خوبی است که تیم‌ها به آمادگی و هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

مظلومی در خصوص علاقه‌اش به اسماعیل شریفات مهاجم فولاد خوزستان نیز گفت: این بازیکن یکی از فوتبالیست‎های مورد علاقه من است و در ابتدای فصل برای جذب آن تلاش زیادی کردیم ولی موفق نشدیم.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در زمین استقلال اهواز به پیروزی ۲ بر یک دست یافت و با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان، به رده سوم جدول صعود کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین