|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
استاندار لرستان گفت: دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی دیدگاههای ایران هراسی را در جهان خنثی کرد.
هوشنگ بازوند روز جمعه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان که با محوریت حل مشکلات بخش اشترینان که در محل بخشداری این شهر برگزار شد افزود: یکی از رموز موفقیت و پیروزی دولت در مسئله هسته ای رهنمودهای رهبری و ترسیم خطوط قرمز نظام بود.
به گفته وی امروز شاهد خروج ایران از تحریمها به طور خودجوش و توسط کشورهای مختلف هستیم که برای سرمایه گذاری وارد ایران می شوند.
وی اظهار داشت: در عرصه سیاست داخلی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را پیش رو داریم که باید یکبار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.
وی اضافه کرد: دشمنان و کشورهای مختلف جهان چشم خود را به انتخابات اینده در ایران دوخته اند و در این راستا نیز برنامه ریزی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات آتی قطعا پشتوانه عظیمی برای نظام است افزود: اقتدار نظام با مشارکت حداکثری به دست خواهد آمد.
استاندار لرستان گفت: رونق اقتصادی در بخش اشترینان مستلزم حضور بخش خصوصی دراین عرصه می باشد که باید از پتانسیل های این منطقه استفاده کرد.
بازوند افزود: اشترینان دارای شرایط ویژه برای بخش خصوصی است که احداث فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی کمک خوبی برای توسعه این بخش به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان برای توسعه بخش اشترینان 20 مصوبه داشته است گفت: کلیه پروژه های بالای 80 درصد در سطح بخش اشترینان باید سریعا تعیین تکلیف و به بهره برداری برسند.
به گفته وی بیمارستان 10 تختخوابی اشترینان با تخصیص اعتبارات تا پایان سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.
وی اضافه کرد: مدیران کل استان لرستان از بخشی نگری در تقسیم اعتبارات خودداری کرده و اعتبارات را در سراسر استان هزینه کنند.
وی افزود: یکی از عوامل توسعه لرستان وجود دو یا سه فرودگاه است که به جد به دنبال احداث فرودگاه شهرستان بروجرد در منطقه اشترینان هستیم که امیدواریم تا پایان سال عملیات اجرایی فاز اول آن آغاز شود.
استاندار لرستان گفت: از دیگر مصوبات جلسه امروز ساماندهی گلزار شهدای گمنام با اعتبار دومیلیارد و 600 میلیون ریال و همچنین تکمیل گارد ریل جاده بروجرد به اشترینان تا سه راهی نهاوند می باشد.
امام جمعه اشترینان نیز گفت: خدمت به مردم عبادت محسوب می شود و اگر این خدمت برای رضای خداوند باشد از ارزش بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام مجتبی بیرانوند افزود: اشترینان دروازه شمالی استان لرستان محسوب می شود و زیبنده استان لرستان نیست که دروازه ورودی آن وضعیت نامناسبی داشته باشد.
وی با اشاره به مشکلات شهر اشترینان گفت: تکمیل پروژه های شهر اشترینان مانند مصلی نماز جمعه و بیمارستان 10 تختخوابی و همچنین رفع مشکل آب کشاورزی و آب شرب برخی از روستاهای این بخش از اولویتها می باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان با حضور مدیران کل لرستان و فرماندار و مسوولان شهرستان بروجرد در بخشداری اشترینان برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین