|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۵۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
یک نماینده دیگر مجلس نمایندگان آمریکا با تصریح این نکته که حتی اگر کنگره آمریکا موفق به رد این توافققنامه شود ایران به پول های خود که در بانک های چین، هند، وکشور های دیگر مصادره شده دست پیدا خواهد کرد حمایت خود را از متن برجام اعلام کرد.
جرولد نادلر نماینده دموکرات کنگره آمریکا روز جمعه با صدوربیانیه ای نوشت پس از مطالعه دقیق وجامع درمورد متن توافقنامه هسته ای به این نتیجه رسیده این توافقنامه برغم نقص هایی که دارد قادر به جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته ای خواهد بود.
این نماینده آمریکایی نوشته است بعنوان یک یهودی دموکرات آمریکایی و یک حامی نیرومند رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته با نادیده گرفتن فشار های سیاسی و مجادلات خصومت آمیز و زیان آور طرفین این مناقشات به برجام رای موافق بدهد.
وی با اشاره به سخنان مخالفان این توافقنامه مبنی بر اینکه حمایت از برجام موجب سرازیر شدن پول های هنگفتی به سوی ایران خواهد شد تصریح کرد حتی اگر کنگره آمریکا موفق به رد این توافقنامه شود ایران به بخش اعظم پولهای خود که در بانک های چین، هند، کره جنوبی ،هنگ کنگ و برخی دیگر از کشورها مصادره شده اند دست پیدا خواهد کرد.
نادلر گفت درپی مطالعات و بررسی های دقیق متن و مباحثات و تحلیل های پیرامون آن متن برجام را متنی قابل اعتماد می داند و با حمایت از برجام ، به لایحه مخالفت با آن از سوی جمهوریخواهان آمریکایی رای مخالف خواهد داد.
این نماینده دموکرات آمریکایی با اشاره به برخی مفاد برجام نوشته است که در چنین شرایطی ضمن مقایسه این گزینه با گزینه های قابل تصور دیگر تنها تصمیمی که اهمیت دارد تصمیم به حمایت و یا رد آن است و نه این که آیا امکان تلاش و دستیابی به توافق بهتری برای آمریکا وجود داشت یا نداشت.
وی درنهایت گفته است که با در نظر گرفتن عواقب ناشی از حمایت و یا رد این توافقنامه تصمیم گرفته است تا در راستای تلاش خود در جهت حمایت از امنیت آمریکا و متحدین این کشور به برجام رای حمایت بدهد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
1
bravo
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین