|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت : دولت در حوزه سلامت و بهبود وضعیت بهداشت در کشور اقدامات خوب و مثبتی انجام داده است.
وی عصر جمعه در دیدار وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در قم افزود : انجام کار مشکل است اما نباید مشکلات شما را خسته کند،حال که توفیق خدمت به مردم را یافته اید این خدمات را با جدیت ادامه دهید.
وی با اشاره به اخبار حوزه سلامت در کشور خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: عنایت و توجه شما را در مسائل مربوط به حوزه سلامت دیده ام و تشکر می کنم، توجه شما به مساله تغذیه و نوع مصرف غذا نیز در جامعه قابل تقدیر است.
آیت الله سبحانی با اشاره به دیدارش با رییس جمهوری درقم اظهار داشت: هنگامی که آقای روحانی به قم آمد در رابطه با وضع مراکز درمانی با ایشان صبحت کردم و رییس جمهوری نیز قول ساخت بیمارستانی یکهزار تختخوابی را داد.
وی افزود: الحمدالله کارهایی درقم انجام شده اما این شهر نیازمند توجه بیشتر است ، زیرا از کشورهای مختلف طلبه و غیر طلبه قم زندگی می کنند لذا باید توجه ویژه ای نسبت به وضعیت بهداشت و درمان آن شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور نباید به سمت پیری برود گفت: نبوغ و خدمت در جوانان پیدا می شود و جوانان غیور این مرز و بوم بودند که در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن متجاوز را به عقب راندند ، لذا باید در راستای افزایش جمعیت تلاش بیشتری صورت گیرد.
آیت الله سبحانی همچنین از تلاش های شبانه روزی مسوولان در حوزه سلامت در کشور و مسوولان بهداشت در سطح استان تشکر کرد.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سفر به قم با آیات عظام مکارم شیرازی ، صافی گلپایگانی ، موسوی اردبیلی و وحید خراسانی دیدار و گفت وگو کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین