|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به فضای مثبت بوجود آمده پس از توافقات هسته ای گفت: باید با هوشمندی و تدبیر لازم بهره حداکثری را از شرایط پسا تحریم برد.
به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، امیرمسعود هراتیان در دیدار با معاون متالورژی و معدن شرکت بین المللی ایریتک اظهار داشت: باید سعی کنیم با کامل کردن چرخه انتقال دانشی فنی، منافع بیشتری را در کمترین زمان برای کشور بدست آوریم.
وی افزود: با ساخت و بهره برداری از فولاد هرمزگان، استان هرمزگان گامهای اصلی خود را برای صنعتی شدن به سرعت برداشت و این موضوع باعث ایجاد تغییرات بنیادی در زیرساختهای آن شد که برای تداوم آن حمایت و همدلی بیشتری لازم است.
هراتیان در خصوص طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان گفت: این طرح ها را با جدیت هرچه تمام پیگیری می کنیم در عین حال تلاش خواهیم کرد با در اختیار داشتن خط تولید پیشرفته، محصولاتی تولید کنیم که از نظر کیفی بدون هرگونه مشکلی در بازارهای داخلی و جهانی به فروش برسند.
وی در خصوص شرکت ایریتک نیز بیان داشت: این شرکت با توجه به سابقه طولانی و دارا بودن کارکنان مجرب خود و توانایی تأمین تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد، تاکنون نقش بسیار مهمی در خودکفایی کشور داشته و بدون شک در ادامه نیز مسوولیت های سنگین تری عهده دار خواهد شد.
معاون متالورژی و معدن شرکت بین المللی ایریتک در خصوص تکنولوژی به کار گرفته شده در ساخت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با تلاش و برنامه ریزی متخصصان کشور و با بالاترین سطح تکنولوژی بنا نهاده شده است.
حسن نعمتی بیان داشت: این شرکت باید نقش محوری در صنعت فولاد هرمزگان و سهم قابل توجهی در صنت فولاد کشور داشته باشد.
وی در خصوص فعالیت های مشترک فولاد هرمزگان و ایریتک، تصریح کرد: ایریتک همراه با شرکت های تابعه خود و با اتکا به نیروهای متخصص، بهره گیری از سیستم های مختلف و تعامل خوبی که با سازندگان توانمند دارد می تواند حمایت خوبی از فولاد هرمزگان و سایر سرمایه گذاران خود بعمل آورد.
نعمتی با اشاره به سابقه همکاری شرکت ایریتک با فولاد هرمزگان، گفت: از مهمترین افتخارات ایریتک، ساخت ناحیه فولادسازی، فولادهرمزگان است که مهمترین دستاورد بومی سازی و دست ابی به تکنولوژی ساخت کارخانه های فولادی در کشور است.
شرکت فولادهرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه تولید فولاد درکشور با ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون و 500تن تختال، دی ماه سال90 در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در 13کیلومتری غرب شهر بندرعباس به بهره برداری رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین