|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
رییس هیات فوتبال استان تهران با بیان اینکه فقط حضور دراز مدت بخش خصوصی می تواند به دو تیم پرطرفدار پایتخت کمک کند گفت: سرخ آبی ها باید به تدریج به بخش خصوصی واگذار شوند.
حبیب الله ابوالحسن شیرازی روزجمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به واقع نمی توان به یک باره خصوصی سازی را در تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال انجام داد بلکه به تدریج و با حمایت های دولتی این اقدام را نهایی کرد.
وی الگوی گرفتن از تیم های صاحب سبک اروپایی در خصوصی سازی باشگاهها را مهم ترین شیوه برای تیم های دولتی برشمرد و گفت: با زمینه سازی مناسب و سرمایه گذاری مطلوب بخش خصوصی، در این زمینه موفق شد.
شیرازی به نشست های کاری مدیران عامل باشگاههای نفت، استقلال، پرسپولیس، راه آهن و سایپا با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اشاره کرد و گفت: در این نشست های کاری مدیران عامل باشگاه های فوتبال پایتخت مشکلات و خواسته های خود را بیان می کند.
وی با بیان اینکه تا کنون دو نشست با مدیران عامل پنج باشگاه فوتبال پایتخت صورت گرفته است افزود: مهم ترین نیازهای این باشگاه ها کمبود امکانات سخت افزاری و کمبود زمین تمرینی پایه ای این تیم ها بوده است.
رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: سومین نشست هم اندیشی مدیران فوتبال استان تهران، سوم شهریور به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار می شود.
شیرازی با بیان اینکه کمپ تمرینی مرحوم حجازی در اختیار استقلال قراردارد افزود: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ورزشگاه تختی در اختیار تیم های پایه پرسپولیس نیز قرار گرفت.
وی همچنین به لیگ آسیا ویژن استان تهران اشاره کرد و گفت: به دنبال اجرایی کردن پنج طرح در لیگ برتر ، دسته یک و دسته دو فوتبال استان تهران طبق مقرارات کنفدارسیون آسیا هستیم.
رییس هیات فوتبال استان تهران تصریح کرد: ایجاد مجمع در هیات فوتبال و تشکیل کمیته ها و دپارتمان ها، تشکیل لیگ حرفه و برگزاری بازیهای رفت و برگشت، ساختارجدید باشگاهها، توجه به فوتبال پایه و آموزش مربیان و داوران را از مهم ترین این برنامه ها و گفت و گو های انجام شده با نماینده کنفدراسیون آسیا(ای اف سی) بود.
شیرازی افزود: اکنون در هر رده از تیم های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو فوتبال استان تهران 16 تیم حضور دارند که در مجموع 48 تیم در رده های یادشده با هم رقابت می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین