|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
شاهو ناصری، عادل مجللی، علی آقا میرزایی و سعید فضل اولی به نیمه نهایی کانوی یکنفره 1000 متر، 200 متر و کایاک دو نفره هزار متر در رقابت های قایقرانی آبهای آرام در ایتالیا راه یافتند.
از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی جهان و انتخابی المپیک 2016 ریو با شرکت بیش از یکهزار قایقران از 87 کشور دنیا از روز گذشته 28 مردادماه در شهر میلان کشور ایتالیا آغاز شد.
امروز (پنجشنبه) و در روز دوم رقابت ها قایقرانان کشورمان در دور مقدماتی در 3 ماده به مصاف حریفان خود رفتند.
در کانوی یک نفره 1000 متر شاهو ناصری در رقابت با حریفانی از اسپانیا، چین، انگلیس، ایتالیا، آلمان، روسیه و مکزیک با کسب رکورد 4:07.366 دقیقه در رده سوم قرار گرفت و راهی نیمه نهایی شد. در این مسابقه قایقرانان آلمان و روسیه رده های اول و دوم را کسب کردند.
در کانوی یک نفره 200 متر عادل مجللی قهرمان کشورمان با حریفانی از فیلیپین، لتونی، چک، بلاروس، آلمان، اسلواکی و موزامبیک رقابت کرد و در نهایت با کسب رکورد 40.004 ثانیه در رده نخست قرار گرفت و با اقتدار راهی نیمه نهایی شد. در این مسابقه قایقرانان بلاروس و آلمان رده های دوم و سوم را کسب کردند.
در کایاک دونفره 1000 متر علی آقامیرزایی و سعید فضل اولی با حریفانی از اسلوونی، سوئد، روسیه، استرالیا، بلژیک، ازبکستان و قزاقستان رقابت کردند و در نهایت با زمان 3:18.050 دقیقه در رده پنجم قرار گرفتند و راهی نیمه نهایی شدند. در این مسابقه قایقرانان استرالیا، بلژیک و روسیه در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
این رقابت ها امروز 29 مردادماه با برگزاری فینال B کایاک معلولین مردان در ماده KL2 با رقابت اسلام جاهدی، مسابقه فینال کایاک معلولین با حضور شهلا بهروزی راد و دور نیمه نهایی در مواد کانوی یکنفره 1000 متر، کانوی یکنفره 200 متر و کایاک دونفره 1000 متر برای قایقرانان کشورمان دنبال می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین