کد خبر: ۵۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
مشاور سیاسی و رسانه ای بشار اسد رئیس جمهوری سوریه آینده منطقه را در گرو پایداری و حمایت از محور مقاومت دانست و خاطرنشان کرد که هرگونه فرقه گرایی به نفع صهیونیست هاست.
به نقل از شبکه خبری النشره، «بثینه شعبان» در همایشی که در دمشق به مناسبت چهل و ششمین سالگرد آتش زدن مسجد الاقصی برگزار شد گفت: گرامیداشت این مناسبت بسیار مهم است و ما باید در چنین روزی آنچه علیه جهان عرب و جهان اسلام رخ داده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.
وی افزود: اقداماتی که علیه اعراب و مردم سوریه جریان دارد، در امتداد همان توطئه ای است که فلسطین را هدف قرار داد.
مشاور رئیس جمهوری سوریه گفت: برخی رسانه ها می کوشند آرمان فلسطین را از تحولاتی که در جهان عرب رخ می دهد، جدا کنند، از این رو باید توجه داشته باشیم که هدف اصلی ایجاد فتنه و تفرقه افکنی در جهان عرب و ادامه همان توطئه ای است که علیه فلسطین آغاز شد.
وی تاکید کرد که دفاع ما از قدس، اسرای فلسطینی و آرمان فلسطین در واقع دفاع از خودمان به شمار می رود.
بثینه شعبان گفت: گرامیداشت سالروز آتش زدن مسجد الاقصی در حال حاضر بسیار مهم است زیرا جنایاتی که تروریست ها امروزه در سوریه، عراق، لیبی و مصر مرتکب می شوند، همان جنایات صهیونیست هاست.
وی تاکید کرد که ما باید حوادث شصت سال پیش فلسطین و تحولاتی را که در پنج سال گذشته در جهان عرب رخ داده ، مورد ارزیابی و بررسی مجدد قرار دهیم.
مشاور رئیس جمهوری سوریه گفت که ما نباید از فتنه ای که همان تجزیه است و رسانه ها می کوشند فلسطین را از جهان عرب جدا کنند، غافل شویم.
وی افزود: آنچه در جهان عرب و در سوریه رخ می دهد همان توطئه ای است که فلسطین و فلسطیان را هدف قرار داد.
شعبان ابراز امیدواری کرد که سوریه به عنوان روزنه و دریچه ای برای تغییر موازنه قوا در منطقه و آینده آن باشد.
وی گفت: اصل درگیری همان موضوع فلسطین و توطئه ای است که می کوشد توجه و اهتمام نسبت به فلسطین را منحرف سازد و از این رو باید روش ها را تغییر داد و با یکدیگر متحد شد.
وی تاکید کرد که سوریه به پشتوانه ملت و درایت بشار اسد رئیس جمهوری و حمایت از محور مقاومت، همچنان استوار و پایدار خواهد ماند.
بثینه شعبان خاطرنشان کرد که آینده منطقه در گروه مقاومت و پایداری است و هر کسی که از طائفه گرایی سخن گوید، به صهیونیسم خدمت کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین