|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
نایب رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: بدهی باشگاه های استقلال و پرسپولیس قابل توجه و نیاز به چاره اندیشی دارد.
به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج افزود: مدیران عامل دو باشگاه باید بدی های چندین و چند ساله را صاف کنند.
وی اضافه کرد: پرونده های مفتوح بازیکنان خارجی این تیم ها را به باشگاه ها داده ایم و برای پرداخت بدهی ها باید فکری جدی شود که نیاز به زمان دارد.
تاج گفت: سپاهان، ذوب آهن و نفت بدهی های خود را صاف کردند و صبای قم و تراکتور سازی تبریز نیز 500 میلیون داده است تا کمیته انضباطی به طلبکاران بدهد و این شرایط ادامه پیدا می کند تا به مرور بدهی ها کم شود.
وی در ارتباط با حامی مالی تبلیغات محیطی سازمان لیگ فوتبال ایران نیز گفت: برخی که در این رابطه منافعی دارند شیطنت هایی انجام می دهند، من اطلاعاتی دارم ولی گفتن آنها سخت است؛ اما از حامی مالی لیگ 40 میلیارد تومان دریافت کرده ایم که تاکنون سابقه نداشته است.
تاج ادامه داد: عابدینی، حسن پور و جعفری از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ مسوول پیگیری این مسایل هستند و آنها خسارت ها را بررسی کرده اند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر بنا به دلایلی لیگ برگزار نشود فوتبال مشتری های خود را از دست می دهد و سال گذشته به دلیل مشکلاتی که با صدا و سیما داشتیم 2 هفته از رقابت های لیگ جام حذفی پخش نشد.
رییس سازمان لیگ درباره اینکه آیا 20 میلیارد خسارت به تبلیغات محیطی مجوز هیات رییسه را داشته یا خیر؟ گفت: سه نفر از هیات رییسه، اعضای کمیته تعیین وضعیت قرارداد هستند اما برخی روزنامه ها نیز در این خصوص شیطنت می کنند و در حالی که حامی مالی یکی از روزنامه های خیلی خوب که با سازمان لیگ مشکل دارد، این مسائل را دامن زده است.
تاج درباره برنامه های آتی لیگ برتر بیان داشت: شرایط تفاهم نامه ما با صدا و سیما مثبت است و قرار است همه مردم بازی ها را ببینند. ما برگزاری مسابقه ستارگان را پذیرفته ایم و امیدواریم دیدار خیرخواهانه خوبی شود.
وی یادآور شد: صدا و سیما این دیدار دوستانه را پخش می کند و پس از آن نوبت به اردوی تیم ملی می رسد و جام شهدا نیز با حضور پرسپولیس، تراکتورسازی، راه آهن و ذوب آهن در برنامه قرار دارد که به پاس شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
تاج همچنین درباره وضعیت تیم های بدهکار در لیگ های مختلف افزود: در لیگ دسته دوم، 11باشگاه از جمله اتکا، پیام، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن نوین، شهرداری تبریز، فولاد نوین، الوند همدان و تیم های دیگر بدهکار هستند به همین دلیل به مسوولان باشگاه ها گفتم که حساب خود را تسویه کنند.
وی افزود: باشگاه ها با بازیکنان قراردادهایی نبندند که از عهده آن بر نیایند. برای مثال نیروی زمینی تهران قراردادهای کمی می بندد ولی همیشه پرداخت می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین