|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
اصل خبر اين بود كه يك ملي‌پوش مصدوم فوتبال كه در هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر غايب بوده، يك مهماني شبانه گرفته و در حالتي نامتعادل در اين مهماني شبانه دستگير شده است.
برگزاری یک جشن تولد برای بازیکن خارجی تیم لیگ برتری دردسرساز شد و تیمی که اصلاً دوست ندارد در متن حاشیه‌ها باشد، ناخواسته در کانون حواشی قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی،غروب دوشنبه وقتي خبر رسيد اعتراض همسايه‌ها به سر و صداي ناشي از جشن تولد يك فوتباليست، مسئله‌ساز شده، به اين خيال كه موضوع اصلاً مهم نبوده- و البته به اين دليل كه مدارك مستندي براي اثبات وقوع اين اتفاق نداشتيم- بي‌‌تفاوت از كنار خبر ورود نيروهاي انتظامي و قضايي به آپارتمان مسكوني يك بازيكن فوتبال رد شديم اما ديروز برخي رسانه‌ها به خصوص در فضاي مجازي با آب و تاب به اين موضوع پرداخته بودند و همين توجه رسانه‌اي باعث شد موضوع را پيگيري كنيم و البته به اطلاعات جالبي برسيم.

  جنجال پارتي شبانه و بازداشت ملي‌پوش

اصل خبر اين بود كه يك ملي‌پوش مصدوم فوتبال كه در هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر غايب بوده، يك مهماني شبانه گرفته و در حالتي نامتعادل در اين مهماني شبانه دستگير شده است. دو همبازي او كه در خبرها «م.چ» و «م.د» معرفي شده‌اند هم در اين ضيافت شبانه كه پارتي قلمداد شده، حضور داشتند كه آنها همزمان با ورود مأموران يا قبل از آن، فرار كرده‌اند.

  پارتي نبود، جشن تولد بود
پيگيري‌هاي خبرنگاران اطلاعات تازه‌اي از اين ماجرا به همراه داشت. اگر چه روايت‌هاي مختلفي از اين ماجرا به گوش مي‌رسد اما برابر با شنيده‌هاي ما، پارتي شبانه در كار نبوده و جشن تولد يك بازيكن خارجي در خانه همبازي‌اش برپا شده كه سر و صداي زياد اين جشن تولد باعث مي‌شود همسايه‌ها با مأموران تماس بگيرند. مأموران حوالي ساعت يك و نيم بامداد وارد اين خانه مي‌شوند و صاحبخانه را بازداشت مي‌كنند.

 م.ج، م.چ و م.د چه كساني هستند؟

قبل از هر چيز سؤال اينجاست كه چه كساني در اين جشن تولد بودند. سايت‌هاي خبري اسمي از كسي نياورده‌اند و فقط «م.ج، م.چ و م.د» ذكر شده كه برابر با ادعای برخی منابع آگاه که صحت و سقم آن هنوز رسماً اعلام نشده احتمالاً «م.ج»، مهرداد جماعتي ملي‌پوش مصدوم فولاد است. «م.چ»، ماتياس چاگو، هافبك خارجي اين تيم و «م.د» هم مهدي دغاغله! اما از آنجايي كه دوست نداريم با آبرو و اعتبار كسي بازي شود، ما هم به همان حروف اختصاري بسنده مي‌كنيم.

 روايتي از ماجراي جشن تولد

و اما اصل ماجرا... «م.ج» كه چند بازي ابتدايي فصل پانزدهم را به دليل آسيب‌ديدگي از دست داده، در آپارتمان مسكوني خود براي « م.چ » همبازي خارجي‌اش جشن تولد مي‌گيرد و چند همبازي ديگرش كه گفته مي‌شود «م.د» هم در ميان آنها بوده، همراه چند مهمان ديگر در اين جشن تولد شركت مي‌كنند. جشن تولد تا پاسي از نيمه شب ادامه پيدا مي‌كند و سرو صداي زياد حاضران در اين جشن تولد باعث ايجاد مزاحمت براي همسايه‌ها مي‌شود. يكي از همسايه‌ها با مأموران تماس مي‌گيرد و آنها وقتي به اين آپارتمان مي‌رسند،  مي‌بينندخبري از كسي كه تولدش بوده، نيست و بقيه بازيكنان هم رفته‌اند و فقط صاحبخانه را بازداشت مي‌كنند. طبق يك روايت «م.چ» و «م.د» وقتي متوجه حضور مأموران مي‌شوند، پا به فرار مي‌گذارند و مطابق روايتي ديگر، اين مهمانان با پايان مراسم از آپارتمان صاحبخانه رفته بودند كه مأموران سر مي‌رسند.

 مدير برنامه «م.چ»: كي؟ چي؟ كجا؟ تكذيب مي‌كنم!

از آنجايي كه يكي از مهمانان مراسم «م.چ» بوده و گفته شد مراسمي كه پارتي شبانه تلقي شد، تولد «م.چ» بود، با مدير برنامه اين بازيكن خارجي تماس گرفتيم و از او پرسيديم ماجرا چيست؟ مدير برنامه اين بازيكن خارجي جواب داد: «من اصلاً در جريان نيستم! نمي‌دانم از چه چيزي حرف مي‌زنيد! بعيد مي‌دانم اصلاً چنين اتفاقي افتاده باشد! همين الان با اين بازيكن حرف زدم و او اصلاً اشاره‌اي به اين ماجرا نكرده؛ از شما هم مي‌خواهم اين موضوع را پيگيري نكنيد!»

 اين روزها همه تكذيب مي‌كنند، شما چطور؟

چون دسترسي به «م.چ» از طريق تلفن ممكن نيست، با يكي از نزديكان اين بازيكن خارجي ارتباط برقرار كرديم كه او هم ابتدا ماجرا را تكذيب كرد اما وقتي توضيحات ما را شنيد و ديد جايي براي تكذيب نمانده، گفت: «اجازه بدهيد با او حرف بزنم، بعد در خدمت شما هستم!» بعد از اين تماس هم چند تماس ديگر با مديران و مربيان اين باشگاه گرفتيم كه يا اصلاً جواب تلفن را ندادند و يا از بيخ و بن ماجرا را تكذيب كردند.

  خبر بازداشت چگونه لو رفت؟

اما باور كنيد ماجرا جدي‌تر از آن است كه با تكذيب حل شود.اين اتفاق ساعت يك و نيم تا ۲ بامداد شنبه‌شب در منطقه كيانپارس اهواز رخ داده و كار به جاهاي باريك كشيده شده است. اين حرف را يك منبع به شرط فاش نشدن اسم خود مي‌زند و مي‌گويد: «قرار نبود اين موضوع رسانه‌اي شود. به نظرم يكي، دو نفر از داخل باشگاه اين خبر را به رسانه‌ها داده‌اند. تيم كه در تركيه اردو داشت، سر ليست مسافران تركيه اختلافاتي پيش آمد و حالا شايد خواسته‌اند تسويه حساب كنند. گناه كسي را گردن نمي‌گيرم و گناه را هم گردن كسي نمي‌اندازم اما بيرون باشگاه كسي از ماجرا خبر نداشت!»

منبع: قانون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین