|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۴
کد خبر: ۵۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
معاون فرهنگی بنیاد نخبگان کشور از گسترده شدن برنامه های درون سازمانی این معاونت در سطح ملی و در تمام استانها خبر داد، گفت که بسیاری از نخبگان اطلاعات کافی از کشور ندارند.
آریا الستی عصر چهارشنبه در سفر به شهرکرد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به این منظور برنامه های ایرانگردی در قالب بازدید از طبیعت، آثار تاریخی و مراکز فرهنگی در بنیاد نخبگان طراحی شده که اجرای این برنامه ها نیازمند همکاری بین بخشی دستگاه ها و ادارات مختلف استانهاست .
وی گفت که گسترش فعالیت و برنامه های علمی و فرهنگی در سطح استان ها از اولویت های کاری این بنیاد است و براین اساس، برنامه ها ، گردهمایی و جشنواره هایی که در گذشته در بنیاد ملی نخبگان برگزار می شد بصورت جشنواره های استانی در سراسر کشور برگزار می شود.
الستی شناسایی استعدادها و هدایت آن در مسیری که اثرگذار باشد را از رسالت های بنیاد نخبگان عنوان کرد و افزود:هدایت این استعدادها به سمت خلاقیت و کارآفرینی و ترویج تعهد اجتماعی در بین نخبگان از اولویتهای این بنیاد است .
وی با بیان این که بنیاد نخبگان در تمام استانها به جز یک استان راه اندازی شده از ذکر نام این استان خودداری کرد و گفت: هم اکنون 14 هزار نخبه در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و قرآنی در بنیادهای نخبگان کشور عضویت دارند .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین