کد خبر: ۵۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز نگرانی از نحوه داوری ها برای این تیم، گفت:مهمترین و اصلی ترین نگرانی من از نحوه داوری ها است.
فراز کمالوند روز چهارشنبه درکنفرانس خبری قبل از بازی با سیاه جامگان مشهد، افزود : تنها خواسته ما از داوران این است که با انصاف قضاوت کرده و مانع از حق کشی تیم ها شوند .
وی اظهار کرد : بازیکنان گسترش فولاد به لحاظ جسمانی و روحی و فنی در شرایط خوبی هستند و امیدواریم با یک داوری خوب فردا شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم.
کمالوند ادامه داد : تیم حریف بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد که از حضور مربی بادانش و کاربلدی نیز بهره می برد که این برای ما کار را سخت تر می کند.
وی با ابراز رضایت از نتایج سه هفته قبلی گسترش فولاد، گفت : درهفته گذشته مقابل صبای قم یکی از بهترین بازی های خود را ارایه کردیم اما داوری از اصلی ترین دلایلی بود که نتوانستیم به برتری برسیم.
کمالوند افزود : محمد نصرتی به دلیل مصدومیتی که درهفته قبل برایش به وجود آمد شرایط بازی را ندارد اما امیدوارم به زودی به شرایط بازی برگردد.
دیدار تیم های گسترش فولاد و سیاه جامگان مشهد فردا / پنجشنبه/ راس ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزیل تبریز برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین