|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۵۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد و سپاهان شناخت خوبی از هم دارند و این باعث زیباتر شدن دیدار آنها می شود.
دراگان اسکوچیچ روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان اظهار کرد: تیم فوتبال سپاهان را خوب می شناسم و دیدارهای گذشته آن را آنالیز کرده و از نقاط ضعف اش آگاهی دارم.
او ادامه داد: ما آمده ایم که از این بازی نتیجه ای خوب بگیریم هر چند که فرکی پیش از این مربی فولاد خوزستان بوده و برای ما قابل احترام است.
سرمربی فولاد خوزستان اضافه کرد: متاسفانه در لیگ شروع خوبی نداشتیم و فردا هم با قهرمان ایران بازی دشوار و حساسی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه سپاهان باشگاهی حرفه ای است، تصریح کرد: این تیم ثبات خوبی دارد و همواره به موفقیتهای خود ادامه داده است.
اسکوچیچ با بیان اینکه مهرداد جماعتی از لیست بازیکنان این تیم حذف شده است، گفت: این بازیکن چند ماهی مصدوم بود و به همین دلیل از فهرست 18 نفره تیم ما حذف شد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به فعالیت مرکز آموزش فوتبال این باشگاه گفت: در سال گذشته بازیکنان زیادی جذب این مرکز شدند و غیرمنطقی است که بخواهیم هر سال 18 بازیکن جدید استخدام کنیم.
وی افزود: امسال ما چند بازیکن خوب را به دلیل سربازی از دست دادیم و این بازیکنان به تیم های نظامی منتقل شدند.
او در پاسخ به اینکه آیا جوانمردانه است که فولاد بازیکنانی که پرورش داده را با قیمت کم به تیم های دیگر بفرستد؟ خاطر نشان کرد: رقابت اقتصادی و بازرگانی بین تیم ها یکسان نیست ولی به هر حال چنین مسئله ای جوانمردانه محسوب نمی شود و در مجموع چنین مسائلی به من ربطی ندارد.
تیمهای فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان عصر پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در مقابل هم قرار می گیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین