|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
رییس فدراسیون ژیمناستیک کشور گفت : خوشبختانه پس از حدود 80 سال موفق به کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا شدیم .
جعفر درویش زاده عصر چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : در رقابت های ژیمناستیک قهرمانی آسیا که در ژاپن جریان داشت ، عبدالله جامعی موفق به کسب مدال با ارزش برنز در قسمت خرک حلقه شد و توانستیم روی سکوی سوم قرار گیریم .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه این مسابقات ، انتخابی المپیک نیز بود ، تمامی کشورها با قدرت حضور یافته بودند و مسابقات قهرمانی مردان آسیا با حضور نخبه های ژیمناستیک برگزار شد و می توان گفت از مسابقات ژیمناستیک در المپیک چیزی کم نداشت که خوشبختانه ما توانستیم در بین ورزشکاران برتر آسیا این مدال با ارزش را کسب کنیم .
وی ادامه داد : همچنین کسب عنوان چهارمی در وسیله خرک حلقه و دارحلقه توسط سعیدرضا کیخا و هادی خناری نژاد برای ما به مانند کسب مدال در این رقابت ها بود و خوشبختانه این نشان دهنده رشد ورزش ژیمناستیک در ایران است .
وی که برای انتخابات ریاست هیات ژیمناستیک گیلان در رشت حضور داشت ، عنوان کرد : با توجه به کسب مدال توسط عبالله جامعی ، امیدوارم که این ورزشکار شانس حضور در رقابت های المپیک 2016 برزیل را پیدا کند .
وی به سایر برنامه های فدراسیون اشاره کرد و گفت : پس از برگزاری رقابت های ژیمناستیک قهرمانی مردان آسیا ، رقابت های جوانان آسیا را پیش رو داریم که هدف ما حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا می باشد که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود .
رییس فدراسیون ژیمناستیک ایران بیان کرد : به همین دلیل تعداد اردوهای مورد نظر برای جوانان مشخص شده و اولین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان ژیمناستیک نیز از روز هفتم شهریورماه برپا خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم در رقابت های جوانان نیز مدال کسب کنیم .
جعفر درویش زاده خاطرنشان کرد : همچنین ما طرح سطح بندی را در فدراسیون پایه ریزی کردیم چون به اعتقاد ما سطح بندی تنها راه عافیت برای ژیمناستیک است و تمامی مربیان برای تمدید کارت مربیگری و همچنین ارتقاء خود ، باید این سطح بندی را رعایت کنند تا دیگر مربیان به صورت سلیقه ای و سنتی انتخاب نشوند .
وی به کمبود تجهیزات ژیمناستیک در سطح کشور اشاره کرد و افزود : در اولین فرصت تجهیزات و امکانات تمامی استان ها را مورد بررسی قرار می دهیم تا وضعیت استان ها از نظر سخت افزاری مشخص شود .
وی اظهار داشت : ما نیاز مبرم به تجهیزات و لوازم ژیمناستیک داریم که امیدوارم بتوانیم وسایل مورد نیاز را تهیه کنیم چون با داشتن امکانات مناسب ، می توانیم رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشیم .
وی همچنن به وضعیت ژیمناستیک استان گیلان نیز اشاره و اظهار کرد : گیلان در سال 93 فعالیت بسیار خوبی داشته و در رتبه بندی فدراسیون نیز جزء استان ها ی برتر قرار گرفت و امیدوارم که این روند رو به رشد ادامه یابد .
انتخابات ریاست هیات ژیمناستیک استان گیلان روز چهارشنبه در رشت برگزار شد که در پایان کیانوش سقراطی رییس این هیات با کسب 12 رای از 17 آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقاء شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین