کد خبر: ۵۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
تیم والیبال نوجوانان ایران در پنجمین مسابقه خود در قهرمانی جهان موفق به شکست آلمان شد تا به عنوان نخستین تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
ششمین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان امروز (چهارشنبه) با 10دیدار در کشور آرژانتین پیگیری می شود و نوجوانان والیبالیست ایران در پنجمین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف آلمان رفتند.
شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 18 و 25 بر 22 آلمان را از پیش رو برداشتند تا ضمن کسب چهارمین پیروزی خود در این رقابت ها، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.
نوجوانان والیبالیست آلمانی پس از آن که در رقابت های قهرمانی اروپا جایگاه چهارم را به دست آوردند، جواز حضور در مسابقات جهانی را به خود اختصاص دادند.
والیبال رده سنی نوجوانان آلمان تاکنون فقط یک بارحضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2007 را تجربه کرده که جایگاهی بهتر از دهمی جهان را به دست نیاورد.
توبیاس کریک بازیکن 2 متر و 10 سانتی متری در پست دفاع وسط آلمان یکی از امتیازآورترین والیبالیست های مسابقات قهرمانی نوجوانان اروپا محسوب می شود.
متیوس کالنی سرمربی تیم ملی آلمان به همراه استوارت برنارد در سال 2012 به عنوان مربی در تیم ملی بزرگسالان این کشور حضور داشتند. باوجود داشتن سن کم ولی تجربه مربیگری در باشگاه های اتریش و سوییس را در کارنامه اش دارد.
تیم ملی والیبال آلمان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از 4 بازی برگزار شده خود در مجموع 6 امتیاز (2 برد و 2 باخت) را به دست آورد و به عنوان تیم سوم گروه D به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها و بازی های حذفی راه پیدا کرد.
تیم والیبال نوجوانان ایران که به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت ها شرکت کرده است، در دور مقدماتی چهار مسابقه برگزار کرد که در نخستین مسابقه خود مغلوب لهستان شد و در دیگر دیدارها موفق به شکست شیلی، چین تایپه و بلغارستان شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف برنده دیدار فرانسه با ایتالیا می رود تا در صورت کسب پیروزی در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد.
همزمان با دیدار ایران و آلمان تیم های فرانسه و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در حال حاضر یک بر یک مساوی است.
برنامه دیگر مسابقات این مرحله از رقابت های قهرمانی جهان به قرار زیر است:
ترکیه – چین ساعت
آرژانتین – کوبا
آمریکا – مکزیک
لهستان – ژاپن
برزیل – شیلی
بلغارستان – روسیه
همچنین چهار تیمی که برای جایگاه های 17 تا 20 با یکدیگر پیکار خواهند کرد، به قرار زیر است:
چین تایپه - پورتوریکو
بلژیک – مصر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین