|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در بین افراد بازمانده از تحصیل در استان خوزستان دختران بیشتر از پسران هستند.
فرج الله خبیر چهارشنبه در همایش و جشن دخت آسمانی به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر در محل سالن شهید علی هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: در حوزه آموزش و پرورش بازماندگان تحصیل در بین قشر دختران استان خوزستان بسیار زیاد است به ویژه در بین جمعیت عشایر که باید این نقص هر چه زودتر برطرف شود.
وی گفت: دختران اگر به خوبی تربیت شوند در رشد استان بسیار تاثیر گذار هستند و می توانند در صحنه های مختلف اجتماعی نقش پررنگی را داشته باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اگر دختران خوب آموزش ببینند جامعه استان دچار تحول مثبت می شود و جامعه ای مبتنی بر ضابطه و قانون مداری شکل می گیرد.
خبیر در ادامه افزود: جامعه دختران باید برقراری ارتباط قوی و روابط عمومی مناسبی را در جامعه داشته باشند تا امکان فعالیت در جامعه را به خوبی داشته باشند.
در ادامه مراسم سرپرست اداره کل بانوان استانداری خوزستان بیان کرد: جامعه دختران باید به این باور برسند که افراد عالم و فرهیخته را همچون حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.
فرانک موسوی در ادامه افزود: اگر زنان استعدادهای خود را باور داشته باشند و توانمندی های خود را بشناسند جامعه نیز می تواند توانمندی های زنان را باور کند و از زنان در تمام عرصه های جامعه استفاده کنند.
وی گفت: مادران باید الگوهای مناسب رفتاری را به دختران خود بیاموزند و از زنان بزرگ اسلام برای الگوی دختران خود استفاده کنند و نباید به دنبال الگو در غرب باشند.
در این مراسم از دختران خوزستانی که در عرصه های مختلف مقامات کشوری و بین المللی را کسب کرده بودند تجلیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین