|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مجلس باید جایگزین استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی شود؛ زیرا اهداف بلند مدت دولت و مجلس با استیضاح محقق نمی شود.
محمدابراهیم رضایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اینکه از فرار مالیاتی جلوگیری شود و این طرح استمرار یابد نیاز به ساز و کار،همت و حمایت مجلس از وزیر اقتصاد است.
وی اظهارکرد: ساماندهی وضعیت پولی و مالی کشور، ساماندهی مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی از عملکرد بسیار مثبت طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی است.
این نماینده مجلس گفت: جلوگیری از قاچاق بی رویه کالا از محورهای اساسی و مطالبات مجلس از دولت است که ساماندهی این وضعیت نیاز به انرژی، توان و روحیه کاری ویژه دارد و می طلبد مجلس برای رفع این معضل از وزیر و تیم اقتصادی دولت پشتیبانی کند.
وی ادامه داد: جوسازی ها، حذف و استیضاح روحیه تیم اقتصادی کشور را تضعیف می کند درصورتی که باید با حمایت ویژه نمایندگان مجلس، وزیر اقتصاد احساس کند با پشتیبانی قوی قوه مقننه روبرو است تا با دلگرمی به ساماندهی امور اقتصادی و تحقق اهداف دولت در این راستا بپردازد.
رضایی گفت: وزیر اقتصاد فردی توانمند و لایق و وزیری است که بالاترین رای اعتماد را در تاریخ رای اعتماد به وزرای کشور کسب کرده است و با استفاده از ابزار تذکر برخی نواقص کار باید رفع شود.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از ابزار حذف به تمام برنامه ها، اهداف، ضرورت ها و مطالبات مجلس در بحث اقتصادی آسیب جدی وارد می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین