|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
با انتقال منتظري به قلب دفاع، خسرو حيدري هم به پست مورد علاقه‌اش يعني دفاع راست برمي‌گردد.



امير قلعه‌نویي معتقد است که صادقي و عمران‌زاده در ديدار رفت مقابل اف سي سئول نتوانستند مهاجم اصلي حريف را به خوبي مهار کنند و داميانوويچ بارها و بارها روي دروازه استقلال خطرساز شد.
 به همين علت قصد دارد در ديدار برگشت به هر شکل ممکن جلوي نفوذ‌هاي مهاجم مونته نگرويي حريف را بگيرد و اعتقاد دارد که در صورت مهار شدن داميانوويچ قواي تهاجمي اف سي سئول تا سطح قابل توجهي کاهش خواهد يافت.
از همين رو پس از مشورتي که با دستيارانش داشته به اين نتيجه رسيده که پس از مدت ها پژمان منتظري را به قلب دفاع استقلال برگرداند زير معتقد است فقط اين بازيکن مي‌تواند از پس مهاجم تند و تيز حريف بربيايد.
با انتقال منتظري به قلب دفاع، خسرو حيدري هم به پست مورد علاقه‌اش يعني دفاع راست برمي‌گردد و علاوه بر او يک نيروي تهاجمي ديگر مانند جمشيديان يا اکبرپور در جناح راست به کار گرفته مي‌شود تا برنامه‌هاي تاکتيکي استقلال از اين منطقه طراحي شود.
از سوي ديگر سرمربي آبي‌پوشان اعتقاد دارد که سرمربي حريف آناليز دقيقي از بازي صادقي و عمران‌زاده دارد و دوباره مي‌تواند اين دو مدافع را از کار بياندازد.
از همين رو نياز به تغيير در قلب دفاع به شدت احساس مي‌شود. سرمربي آبي‌پوشان قصد دارد تا روز ديدار مقابل اف سي سئول توصيه‌هاي تاکتيکي را به منتظري منتقل کند تا بتواند وظايف خود رابه بهترين شکل ممکن انجام دهد.
اما شايد جالب باشد که بدانيد، در حال حاضر دغدغه اصلي قلعه‌نویي قلب دفاع و يا غيبت آندو و نکونام نيست زيرا تاکتيک‌هاي مناسبي در اين پست‌ها در نظر گرفته است.
نگراني او بابت جناح چپ خط دفاع استقلال است که بيگ‌زاده مدت هاست که در اين پست عملکرد مطلوبي نداشته و سرمربي استقلال نگران است که ضعف او در ديدار برگشت هم به ضرر استقلال تمام شود.
منبع: جام نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین