|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
صنعت داخل چه قبل و چه پس از توافق هسته ای همواره با چالش های بسیار روبرو بوده و این در حالی است که دوران پساتحریم نیز اگر به خوبی مدیریت نشود، امکان ضربه خوردن صنایع داخلی به خصوص از ناحیه واردات بی‌رویه، وجود دارد. هرچند صنعت ایران در برخی عرصه‌ها پتانسیل خوبی برای توسعه دارد ولی در بخش‌های دیگری با چالش های فراوانی چه در بعد مدیریتی و زیرساختی دست و پنجه نرم می کند.
تولید‌کنندگان "کالا و خدمات" به خوبی‌می‌دانند، یک محصول در بسیاری از مواقع، مسیرهای ناهمواری را طی می‌کند تا بتواند در بازار پررقابت امروز به دست مشتری برسد و رضایت او را به دست آورد.
صنعت‌نویس نیز در همین راستا راه‌اندازی شد تا در این مسیر ناهموار، با تحليل بازار، نقد منصفانه و اطلاع‌رساني به موقع و صريح، رسالت خود را با نگاه مشتري‌محور به انجام برساند.
این سایت از سه شنبه 27 مردادماه سال جاری رسما آغاز به کار کرده و علاوه بر اینکه به صورت تخصصی در حوزه صنایع کشور با انتشار خبر و تحلیل می‌پردازد، مهمترین عناوین روز ایران و جهان را رصد کرده و در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.
مخاطبان می‌توانند از طريق آدرس sanatnevis.com به سایت صنعت نویس دسترسی پیدا کرده و در جریان آخرین اخبار و تحلیل‌های مربوط به صنعت قرار گرفته و در کنار آن، مهمترین وقایع ایران و جهان را نیز مرور کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین