|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
'اندی راکسبورگ' مدیر فنی تازه منصوب شده کنفدراسیون آسیا روز سه شنبه با تمجید از توانایی های تیم ملی فوتبال ایران، گفت که حضور درخشان در جام ملت های آسیا و جام جهانی شایستگی های تیم ملی ایران را نشان داد.
مدیر فنی 'ای.اف.سی' در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور پرقدرت تیم ملی ایران مقابل تیم های برتر جهان از جمله آرژانتین و یا تیم های قدرتمندی همچون نیجریه، گفت که نتیجه همیشه گویای نوع عملکرد نیست.
وی در این مصاحبه که در حاشیه نخستین کنفرانس سرمربیان تیم های ملی فوتبال آسیا در کوالالامپور پایتخت مالزی انجام شد، گفت: تیم ایران به رغم نتیجه ای که در بازی مقابل بزرگان و قدرتمندان جهان گرفت، با توان بازی کرد و شایستگی های خود را نشان داد و این شایستگی ها را به رخ حریفان کشید.
'اندی راکسبورگ' در ادامه با اشاره به توان کی روش که سکان هدایت تیم ملی ایران را در دست دارد، گفت که کی روش از دهه 1980 به موفقیت های خوبی در عرصه بین المللی دست یافته است و همکاری وی با 'آلکس فرگوسن' در منچستر یونایتد از جمله سوابق این سرمربی حرفه ای است که این تجربه به تیم ملی ایران کمک می کند.
به اعتقاد وی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از چهره های سرشناس جهان فوتبال است و با تفکر کار می کند و آورده خوبی برای فوتبال ایران دارد.
اندی راکسبورگ که از ماه مارس امسال به 'ای.اف.سی' پیوسته است، از سال 1994 تا سال 2012 مدیر فنی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بود و پیش از آن نیز برای 10 سال مناصبی در وزارت ورزش سکاتلند داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین