|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۵۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با عشق و علاقه در باشگاه نفت فعالیت کرده و مانند گذشته تشنه مربیگری این تیم هستم.
علی‌رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان انزلی درباره تمدید قراردادش تا پایان لیگ 16 بیان کرد من با نفتی‌ها راحت هستم و با کل هیئت مدیره این باشگاه احساس راحتی دارم. در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتیم مسائلی مهم‌تر از قرارداد مطرح شد.

وی افزود:‌ نکته‌ای را همیشه در ارتباط با تیم نفت گفته‌ام.یک سال‌و دو ماه پیش با تشنگی مربیگری نفت را پذیرفتم و در حال حاضر نیز با همان تشنگی و عشق وعلاقه در خدمت نفت هستم.کلیات قرارداد من نهایی شد و پیشنهاد کردم بندی به قرارداد اضافه شود.

وی ادامه داد: اولویتم بهبود وضعیت مالی بازیکنان،‌ کادر فنی و تدارکات تیم است. پشت سر من حدود 30 نفر برای نتیجه گرفتن 11 بازیکن داخل زمین تلاش می‌کنند.به هرحال مدیران باشگاه به دنبال جذب منابع مالی هستند.

منصوریان در خصوص دیدار مقابل ملوان گفت: بازی مشکلی داریم.ملوان در جدول جایگاه خوبی دارد.با آنالیز این تیم در سه بازی گذشته شناخت خوبی از حریف پیدا کردیم.از روند تاکتیکی

از تیم راضی هستم ولی از نتیجه هایی که می گیریم نه، خدارا شکر پس از شکست مقابل سیاه جامگان تمرینات خوبی را انجام داده ازلحاظ روحی و روانی در سطح بالایی هستیم.

منصوریان در مورد اعتراض های صورت گرفته به داوری اظهار داشت: وارد این مسائل ریز نمی شویم، نمی دانم چرا شخص وزیر به مسئله داوری ورد کرده است، در بازی سال گذشته نفت و تراکتور سازی با فغانی مشاجره داشتم ولی پس ازآن به این داور گفتم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین