|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۵۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
ابومجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطینی با تاکید بر اینکه سکوت در برابر جنایت های مستمر رژیم و شهرک نشینان صهیونیستی روا نیست، خواستار شکل گیری انتفاضه سوم و قیام علیه صهیونیست ها شد.
ابومجاهد در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: کشتار بی گناهان و مردم بی دفاع در چند روز گذشته که به دست سربازان رژیم صهیونیستی و گروه های موسوم به «پرداخت تاوان» انجام شد ثابت می کند که باید به این جنایت های سازمان یافته واکنش فوری نشان داد. صهیونیست های آدمکش آرزو دارند هیچ واکنش موثری از طرف فلسطینی ها اتفاق نیفتد تا به تجاوزگری های خود ادامه دهند.
وی تاکید کرد: اوضاع در اراضی اشغالی به حدی اسف بار شده که نمی توان از آن صرف نظر کرد، و همه چه در بعد رسمی مانند تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله و چه گروه های فلسطینی و حتی مردم باید به آن واکنش نشان بدهند.
ابومجاهد تاکید کرد: یک سال پیش شاهد زنده سوزاندن محمد ابوخضیر نوجوان فلسطینی بودیم، بعد از آن صهیونیست ها منزل دوابشه در نابلس را به آتش کشیدند، همه در این زمینه مسئول هستیم و باید به این مسئولیت عمل کنیم. تشکیلات خودگردان که به صورت پروتکلی به دادگاه جنایی بین المللی ملحق شده باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کند و این جنایت را در دادگاه لاهای پیگیری کند.
سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطینی تصریح کرد: پاسخ دادن به جنایت هایی از این قبیل تنها راه جلوگیری از وقوع دوباره آن در آینده است.
وی اظهار داشت: سکوت در هیچ شرایطی جایز نیست، این جنایت تنها با مقاومت پاسخ داده می شود و من اطمینان دارم در صورتی که گروه های فلسطینی و تشکیلات خودگردان و بخش های مختلف مردم فلسطین، به مسئولیت های خود در این زمینه عمل نکنند، صهیونیست های جانی باز هم به قتل و جنایت و عربده کشی های خود ادامه خواهند داد، به ویژه اینکه کشورهای دنیا از جمله کشورهای عربی و اسلامی دچار سکوت مرگبار شده اند و تنها به محکوم ساختن ضعیف اقدامات جنایتکارانه بسنده می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین