|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۱
کد خبر: ۵۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کسب سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی آرزوی همه است، اما باید واقع بین بود.
ازفدراسیون والیبال، چورا پس از آخرین تمرین ملی پوشان و پیش از حضور درجام واگنر درباره شانس کسب سهمیه المپیک در رقابت های جام جهانی از سوی تیم ایران افزود: بازیکنان تیم ملی پس از حضور در بازی های تدارکاتی و دوستانه راهی یکی از بزرگترین رویدادهای والیبال دنیا یعنی جام جهانی می شوند و امیدواریم بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم، هر چند کار بسیار دشواری است.
وی اظهارداشت: در جام جهانی بهترین های دنیا حاضر می شوند و بازیکنان ایران هم جزو همان بهترین ها هستند، با این وجود با توجه به اینکه تنها دو تیم برتر موفق به کسب سهمیه المپیک دراین تورنمنت می شوند، باید قبول کنیم که رقابت های بسیار دشواری پیش رو داریم.
چورا درباره تاثیرجام واگنر و بازی های تدارکاتی پیش از جام جهانی در عملکرد بازیکنان گفت: قصد کادر فنی این است که بازیکنان را پله به پله در جریان مسابقات قرار دهد و ذهن آن ها را درگیر رقابت های بعدی نکند.
وی ادامه داد:31مرداد مسابقات تیم ایران درجام واگنر آغازمی شود وهر روزی که به رقابت با تیمی می پردازیم، تنها به همان تیم فکر می کنیم. البته که برنامه ریزی هایمان برای بازی های آینده پابرجاست، اما نمی خواهیم بازیکنان را دچار استرس کنیم.
دستیارکواچ در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فصل سختی را پشت سر گذاشته بود و به ریکاوری نیاز داشت و خوشبختانه امروز وضعیت تیم خیلی بهتر است و از همه مهم تر اینکه مصدوم هم نداریم. با توجه به تمام این نکات خود را آماده حضور در رقابتی حساس کرده ایم که امیدوارم به بهترین نتیجه هم دست یابیم.

صنوبر: بعد از ریکاوری آماده تر از لیگ جهانی هستیم
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: با استراحتی که در زمان مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم، بهتر از لیگ جهانی شدیم و حالا با توان چندین برابر در رقابت های آینده شرکت می کنیم.
محمد حسن صنوبردرباره تاثیر استراحتی که به تیم ملی (الف) داده شد، افزود: با فرصتی که به بازیکنان داده شد، مصدومیت ها کاهش یافته و بچه ها روی نقاط مثبت و منفی خودشان بیشتر کار کرده اند و در نتیجه در جام جهانی با انرژی بیشتری حاضر می شویم.
مدافع میانی تیم ملی والیبال کشورمان عنوان کرد: تیم ایران اکنون وضعیت بهتری نسبت به لیگ جهانی دارد و با روحیه خوب آماده حضور در جام واگنر است. بازی های تدارکاتی هم خیلی به تیم کمک خواهد کرد. به ویژه اینکه مدتی است در هیچ تورنمنتی حضور نداشتیم.
سیزدهمین دوره مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنراز روز شنبه (31 مرداد) با حضور چهار تیم ایران، لهستان، فرانسه و ژاپن آغاز می شود.
تیم ملی والیبال چهارشنبه عازم لهستان می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین