کد خبر: ۵۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص دریافت دو حق دستمزد گفت: این موضوع صحت ندارد و من فقط یک حقوق به خاطر دستیاری دریافت می کنم.
مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: من یک قرارداد با باشگاه پرسپولیس منعقد کردم و طبق آن هم حقوق دریافت می کنم، ناراحتی باقری نسبت به دریافت دو حق دستمزد کذب محض است.
 
قنبرپور درباره اینکه گفته می شود باشگاه به دنبال اجاره خانه برای برانکو به مدت سه ماه است، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که باشگاه پرسپولیس به دنبال اجاره یک واحد آپارتمان برای برانکو است،خانه تمی هومیر هم قرار است به اومانیا و خانواده‌اش تحویل داده شود تا با آرامش در تهران زندگی کنند.
 
اولتیماتومی به برانکو داده نشده است

 مربی تیم فوتبال پرسپوایس در خصوص چند هفته ای به برانکو عنوان کرد: اولتیماتومی به برانکو داده نشده است، همچنین سه هفته از لیگ برتر گذشته و 27 هفته دیگر باقی مانده است براین اساس ما با یک برد می توانیم در جایگاه ششم یا هفتم جدول قرار بگیریم تیم جوان است و برانکو کارش را بلد است معتقدم شایعه تغییرات در کادر فنی تنش در تیم ایجاد می کند هم اکنون تیم پرسپولیس نیاز به آرامش دارد.
 
باشگاه پیگیر مسائل داوری است
 
مربی پرسپولیس در مورد شکایت باشگاه به کمیته داوران و اخلاق نسبت به قضاوت های بازیهای اخیر گفت: به هر حال ما یک مقدار از داوری ضربه خوردیم و براین اساس باشگاه پرسپولیس پیگیر موضوع داوری است.
 
ساختار دفاعی تیم درست می شود
 
وی در مورد بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته چهارم اظهار  کرد: ذوب آهن تیم جوان و دونده است و در خط حمله خطرناک ظاهر می شود ایم تیم هفته گذشته توانست تیم قدرتمند استقلال را شکست دهد به هر حال ما بازی سخت و دشواری مقابل تیم ذوب آهن خواهیم داشت.
 
قنبرپور در ادامه عنوان کرد: تیم ما بعد از هفته سوم شرایط آرمانی‌اش را به دست می آورد و ساختار دفاعی تیم هم دست می شود همچنین ما با حضور هواداران در هفته چهارم  می توانیم ذوب آهن را شکست دهیم.
 
مربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود بنگر از هفته چهارم در ترکیب اصلی قرار می گیرد، تصریح کرد: برانکو در این مورد تصمیم می گیرد بنگر بازیکن تاثیر گذار تیم است و در زمین و خارج از زمین عاقلانه عمل می کند با وجود اینکه بنگر در بازی با سپاهان نیمکت نشین بود اما به بازیکنان داخل زمین مسابقه روحیه می داد به هر حال استفاده از بنگر در بازی با ذوب آهن بستگی به نظر برانکو دارد که می خواهد به چه صورت ترکیب تیم را در زمین بچیند.
 
قنبرپور در مورد وضعیت حیدریه عنوان کرد: این بازیکن از ناحیه مچ پا آسیب دیده و نمی‌تواند سه هفته تیم پرسپولیس را همراهی کند ماریچ هم به خاطر آسیب دیدگی در ناحیه دو عضله دوقلوی پا نمی‌تواند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند.
 
مربی پرسپولیس در مورد ارزیابی اش از عملکرد بن سون در بازی با سپاهان گفت: این بازیکن هندورای مقابل سپاهان بد کار نکرد اگر روی روحیه لازم را پیدا کند آن وقت می تواند در خط حمله کمک حال تیم باشد.

برانکو فیلم بازی های بن سون را دیده و طبق آن بازی این بازیکن را پسندیده است به هر حال ما باید به این بازیکن زمان بدهیم تا خودش را در زمین مسابقه نشان دهد همچنین بن سون یک مقدار از لحاظ زبانی نمی‌تواند با بازیکنان ارتباط برقرار کند.
 
قنبرپور در مورد بازگشت سوشا مکانی و نورالهی به ترکیب تیم پرسپولیس گفت: با اینکه پیگیری زیادی برای بخشش محرومیت سوشامکانی  کردیم اما نتیجه ای حاصل نشد به هر حال محرومیت سوشا مکانی به پایان رسیده و ما می توانیم از وی در درون دروازه استفاده کنیم.
 
همچنین ایمان صادقی دیر به تیم پرسپولیس ملحق شد اما عملکرد نسبتا خوبی در روی دروازه داشت وی در کنار سوشا مکانی می تواند به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: نورالهی هم مصدومیتش برطرف شد و می تواند تیم را در بازی با ذوب آهن همراهی کند به هر حال استفاده از سوشا مکانی و نورالهی مقابل ذوب آهن بستگی به نظر برانکو دارد.
 
قنبرپور در مورد اینکه گفته می شود برانکو به مسلمان اعتقاد ندارد، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که برانکو با همه بازیکنان به یک شکل برخورد میکند، همچنین مسلمان یک پلی میکسر خوب است که در تیمهای بزرگی همچون ذوب آهن و فولاد خوزستان بازی کرده است این بازیکن می تواند در ادامه بازیها کمک حال تیم پرسپولیس باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم پرسپولیس با برد مقابل ذوب آهن از انتهای جدول رده بندی جدا شود و جایگاه مناسبی را در جدول بدست آورد.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین