|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۵۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: هر چند مقداری از قرارداد خود را از باشگاه طلب داریم ولی در حال حاضر به فکر پول نیستیم.
مهدی شیری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مطالبات معوقه بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران از باشگاه گفت: مقداری مبلغ قرار داد فصل گذشته خود را طلبکاریم ضمن این که تاکنون بابت قرار داد این فصل مبلغی دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: هر چند این مسائل می‌تواند سبب به هم ریختن تمرکز بازیکنان شود ولی در تیم نفت بازیکنان و کادر فنی به دلیل این که باشگاه در گذشته به تعهدات خود تا حدود زیادی پایبند  بوده برای موفقیت در مسابقات مسائل مالی را در نظر نمی‌گیرند و در حال حاضر تنها به درخشش در فصل جدید لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنند.

شیری ادامه داد: به هر حال باشگاه نفت برادری خود را به اعضای تیم ثابت کرده و درست نیست در هفته‌های ابتدایی لیگ چنین مسائلی به وجود آید، به قول معروف پرداخت‌ها در تیم نفت دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

وی در خصوص عدم توافق مالی علیرضا منصوریان با مسئولان نفت گفت: من در جریان قرار داد سرمربی‌ تیم نیستم و این موضوع ارتباط چندانی به بازیکنان ندارد ضمن این که خود علیرضا منصوریان بازیکنان نفت را در خصوص مسائل مالی دعوت به صبر می‌کند و قول داده مدیران باشگاه تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دهند.

شیری درباره دیدار تیم‌های نفت تهران و ملوان‌‌ انزلی گفت: پس از شکست ناباورانه مقابل سیاه‌ جامگان مشهد که تا حدودی سبب تحلیل روحیه بازیکنان نفت شد در هفته جاری تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و با فراموش کردن آن نتیجه تمام ذهن و تمرکز بازیکنان نفت معطوف به دیدار مقابل ملوان شده است برای کسب اولین پیروزی در لیگ برتر باید تیم قدرتمند ملوان را شکست دهیم و برای رسیدن به این منظور تمام اعضای تیم نفت با یکدیگر هم قسم شده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به سابقه حضورم در ملوان می‌دانم این تیم زمانی که روی دور نتیجه گیری می‌افتد، به راحتی در مقابل حریفان خود تسلیم می‌شود بازیکنان بزرگی در این فصل به ترکیب انزلی‌چی‌ها اضافه شده‌اند و در کنار نفرات قبلی  این تیم ملوان را از تیم‌های خوب لیگ پانزدهم معرفی کرده‌اند به هر حال تیم نفت باید با برد مقابل ملوان روحیه خود را برای مصاف با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بالا ببرد چرا که پیروزی در این دیدار زمینه ساز شکست حریف اماراتی خواهد شد.

وی در خصوص عدم نتیجه گیری نفت در هفته های گذشته لیگ برتر اظهار کرد: در ابتدای فصل تیم ها هنوز به آمادگی لازم نرسیده اند از طرفی نفرات جدید تیم نفت برای هماهنگی با بازیکنان قبلی نیاز به زمان دارند و حتم بدانید با رسیدن به هماهنگی تیم نفت دوباره به روزهای اوج خود در فصل گذشته باز می گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین