کد خبر: ۵۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
در روزهای اخیر رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و اپوزسیون و مخالفان جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی با انتشار خبری جهت‌دار تلاش کردند در راستای پروژه استعماریِ اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی گام بردارند.
در روزهای گذشته رسانه‌های وابسته به غرب همچون برخی رسانه‌های خارجی، خبری را به نقل از وبسایتی اماراتی منتشر کردند که از غرق شدن یک دختر در ساحلی شهر دوبی امارات به دلیل ممانعت پدرش از نجات جان او توسط ناجی‌های مرد "غریبه” حکایت داشت.

بازنشر خبر ضد اسلامی مربوط به 20 سال پیش!

خبر درباره پدری وهابی بود که اجازه داد دخترش در دریا غرق شود تا مبادا ناجیان غریق غریبه بدن او را لمس کنند؛ در حالی که بر اساس احکام اسلامی، حکم حفظ جان یک انسان مهمتر و در اولویت بالاتری نسبت به حکم لمس بدن نامحرم است.

اما پس از فضاسازی‌های گسترده رسانه‌های اپوزسیون و ربط دادن این خبر به جامعه ایران، مشخص شده که خبر مذکور مربوط به ۲۰ سال پیش است!

در واقع این خبر بخشی از مصاحبه‌ی سرهنگ «احمد بورقیبه»، معاون دپارتمان جستجو و نجات پلیس دوبی با وب‌سایت اماراتی بود که در آن به بیان بدترین خاطرات دوران کاری‌اش اشاره کرده بود. این پلیس اماراتی بدون اینکه به زمان وقوع این اتفاق اشاره کند، در شرح ماجرا پرداخته بود. پلیس اماراتی توضیح داده بود که این مردِ وهابی با ناجیان -که به دختر بسیار نزدیک بودند- درگیر شد و با کشیدن آن‌ها اجازه نداد که مانع غرق شدن دختر شوند.

حال اینکه اتفاق مذکور، در سال ۱۹۹۶ میلادی یعنی ۱۹ سال قبل رخ داده بود و رسانه‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی از این موضوع در جهت هجمه با اعتقادات و ارزش‌های اسلامی استفاده کردند.

بازنشر خبر ضد اسلامی مربوط به 20 سال پیش!

تصویر از صفحه فیسبوک «مسیح علی‌نژاد»




منبع:ادیان نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین