|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۵۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
استاندار سمنان تاکید کرد: حفظ اشتغال و کمک به رونق تولید از طریق رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، برنامه مهم دولت تدبیر و امید است.
محمد وکیلی روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: با رفع مشکل یک واحد تولیدی، می توان اشتغالزایی را حفظ کرد و با افزایش راندمان تولید، اشتغال که یکی از مهمترین محورهای اقتصادی دولت است را افزایش داد.
وی افزود: همه دستگاههای اجرایی و مسوولین باید تلاش مضاعفی برای حل مسایل و مواردی که مربوط به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری است انجام دهند.
استاندار سمنان گفت: حفظ وضع موجود واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید در استان سمنان مدنظر تمام مسوولان باشد زیرا حفظ اشتغال موجود و استمرار تولید واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی در ایجاد اشتغال مهم است.
در این نشست مسوولین و مدیران واحدهای تولیدی مسایل و مشکلات خود را در عرصه تولید و در بخشهای مختلف مطرح کردند و استاندار سمنان نیز دستورات لازم را برای رفع مسائل و مشکلات آنان ارائه کرد.
در این نشست مشکلات 15 واحد تولیدی استان سمنان با حضور سرمایه گذاران بررسی شد.
منوچهر صادقی سرپرست معاونت اقتصادی استاندار سمنان، مدیران بخش صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی و بخش زیر بنایی و تولیدی در استان سمنان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان حضور داشتند.
در استان سمنان حدود 2 هزار واحد تولیدی وجود دارد که کمبود نقدینگی، مشکلات بیمه تامین اجتماعی، مطالبات معوق، مالیات بر ارزش افزوده، نیاز به تسهیلات بانکی و ... از مهمترین مشکلات این واحدهای تولیدی مطرح است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین