|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
مهاجم تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز گفت: ضربه سر زدن من توانایی است که از ابتدا با من بوده، ‌خدادادی و مادرزادی در وجودم‌ ‌نهفته است.
شجاع خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص آخرین ‌وضعیتش اظهار کرد: من با توجه به ‌مصدومیتی که داشتم هفته اول را مقابل نفت تهران به میدان رفتم و با همان ‌مصدومیت یعنی پارگی کشاله ران مقابل گسترش فولاد بازی کردم و بازی سوم هم با وجود ‌مصدومیت شدید به میدان رفتم با توجه به اینکه ‌مصدومیت دارم و با نظر پزشکان تا سه – چهار هفته قادر به بازی کردن نیستم .

وی در ادامه افزود : هدف من کمک به تیم ‌تراکتورسازی بوده است و شک نکنید در سخت‌ترین شرایط به تراکتور کمک می‌کنم. خلیل زاده در مورد وضعیت تیم‌ ‌تراکتورسازی گفت: ما تیم خوبی داریم که از کادر فنی خوبی برخوردار است، تیم ما با توجه به تغییرات عمده دچار یک نوع عدم هماهنگی شده که همین باعث شد که تیم شروع خوبی نداشته باشد ولی در ادامه تراکتور را روان‌تر و منظم‌تر خواهید دید.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز عنوان کرد: ما در مقابل راه‌آهن نیمه اول را خوب شروع کردیم اما نا‌هماهنگی و شرایط ویژه باعث شد که نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم .

وی بیان کرد: تغییرات عمده و فراوان باعث شد نتیجه‌ نگرفتن تراکتور شده است .

خلیل زاده در خصوص بازیکنان سرباز تیم گفت : من تا پایان فصل در خدمت تراکتور هستم ولی این تیم با اتمام خدمت سربازی 3-4 ‌بازیکن بطور حتم به مشکل می‌خورد ولی با تصمیم سرپرست و مدیریت ‌تراکتورسازی همیشه یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهد شد .

‌بازیکن تیم فوتبال ‌تراکتورسازی در خصوص ضربه‌های سر خود در بازی‌های انجام شده تراکتور عنوان کرد : من در تمرینات هم ضربه سر میزدم و باید گفت : این توانایی ‌خدادادی و مادرزادی با من بوده و خواهد بود.

وی در مورد نگاهش به تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد : اگر ‌مصدومیت من رفع شود همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم در تیم ملی فوتبال کشورم جایگاه خود را پیدا کنم .

خلیل زاده در پایان یادآور شد : امیدوارم که بتوانم برای ‌تراکتورسازی مفید باشم تا دل هواداران را شاد کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین