|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که حساب بانکی شهروند همدانی را خالی می کرد، خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر امینی با اعلام این خبر افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
رییس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد برداشت ها به صورت خریدهای اینترنتی و در چندین مرحله انجام گرفته است.
این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی، فردی با هویت معلوم شناسایی و پس از گرفتن دستور از مقام قضایی دستگیر شد.
سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم در مواجهه با مستندات انکار ناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و بیان کرد در زمان مناسب اطلاعات بانکی دوست خود را به سرقت برده و انگیزه این عمل مجرمانه را، نیاز خود و تمکن مالی دوستش دانست.
رئیس پلیس فتا همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد: سامانه پیامک بانک خود را برای اعلام هرگونه تراکنش انجام شده فعال کنند.
وی با تاکید براینکه باید از اطلاعات حساب بانکی مانند یک سند محرمانه مراقبت کرد گفت: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 0812182675 در میان بگذارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین