|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
سرمربی فصل گذشته پرسپولیس گفت: مشکل پرسپولیس داوری و قنبرپور نیست.
حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این جایگاه در شأن تیم بزرگی مثل پرسپولیس نیست و اگر مشکلات مرتفع شود، این تیم به بالای جدول می‌رسد.

وی افزود: نمی‌توان عدم نتیجه‌گیری تیم پرسپولیس در بازی‌های لیگ را ناداوری دانست و سرخ‌پوشان ابتدا باید مشکلات‌شان را از درون برطرف کنند و تمام اعضا اعم از هیأت مدیره و کادر فنی، دست به دست هم بدهند تا پرسپولیس به شرایط اولیه بازگردد.

درخشان ادامه داد: مشکل پرسپولیس حضور قنبرپور و به عنوان مربی در تیم یا ناداوری نیست. این تیم تنها با بررسی اهداف بالاتر می‌تواند به نتیجه برسد.

وی با اشاره به این که تیم پرسپولیس زمان او جوان شده، تأکید کرد: کاری با صحبت‌های برانکو ندارم اما در زمان حضورم بازیکنانی نظیر علی علیپور، رضا خالقی‌فر، کمنوایی؟، طارمی و چند بازیکن دیگر به پرسپولیس آمدند و در حال حاضر تنها کامیابی‌نیا و رضاییان به جمع سرخ‌پوشان ملحق شدند.

*** صحبت‌های برانکو با مکانی

ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس در سه هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر به جای مکانی محروم در درون دروازه سرخ‌پوشان قرار گرفت اما این بازیکن با عملکردش نشان داد توانایی حضور در ترکیب اصلی را ندارد و در سه بازی 3 گل دریافت کرد و به همین خاطر برانکو، مکانی را در ترکیب اصلی مقابل ذوب آهن قرار خواهد داد و حتی شنیدیم وی هم با خود سوشا صحبت کرده و گفته که این هفته خیالش از دروازه تیم راحت است و دیگر استرس ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین