|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
ارتش اسرائیل، ایران را به تلاش برای سازماندهی عملیات نظامی در مناطق اشغال شده بلندی‌های جولان سوریه متهم کرده است.
در حالی که بحث های هسته ای در آمریکا هر روز داغ تر می شود و لابی صهیونیستی تلاش می کند کنگره به این توافق رای منفی دهد، مقام های نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند ایران در تمامی حملات صورت گرفته در نواحی شمالی سرزمین های اشغالی و بلندی‌های جولان دخالت دارد.
 
مقامات اسرائیلی روز یکشنبه ویدیویی را منتشر کردند که می گویند صحنه بمباران چهار نفر که از بلندی‌های جولان سوریه قصد داشتند به جولان تحت اشغال اسرائیل نفوذ کنند را نشان می دهد.
 
به گفته ارتش اسرائیل، این افراد در ماه آوریل گذشته از روستای دروزی نشین هدار در سوریه عازم خط حائل شده بودند تا در نزدیکی روستای دروزی نشین مجدل الشمس بر سر راه گشتی‌های اسرائیلی بمبگذاری کنند اما ارتش اسرائیل ناحیه را از هوا زیر نظر داشت و آنها را بمباران کرد.
 
به گزارش بی بی سی، یک فرمانده ارتش اسرائیل گفته است که ایران در عملیات این نفوذی‌ها و چند مورد تلاش دیگر برای نفوذ در بلندی‌های جولان دست داشته است.
 
این مقام نظامی که نامش فاش نشده، مدعی است: «مواد منفجره به حزب الله لبنان تعلق داشت و قرار بود که از راه دور منفجر شود. ایران در پشت صحنه عملیات بود.»
 
این مقام نظامی ادعا می کند تمام حملاتی که در ظرف دو سال گذشته در نواحی شمالی سرزمین های اشغالی و بلندی‌های جولان رخ داده است را ایران هدایت کرده است.


منبع:جام نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین