|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۹
کد خبر: ۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
اميرحسين صادقي همبازي ناراحتش را اینگونه آرام کرد: «امیرخان به در مي‌گويد تا ديوار بشنود. ما پسران اميرخان هستيم. عيبي ندارد سکوت کن و حرف نزن.»
به گفته اکثر بازيکنان استقلال، بعد از هر شکست اين تيم امير قلعه نویي فقط 5 نفر را مي‌شناسد و حتي اگر اين چند نفر نقشي در شکست ها نداشته باشند باز هم سرمربي آنها را متهم مي‌کند.
این چند آبی پوش معروف هستند به بازیکنانی که اکثرا مورد سرزنش سرمربي تيمشان قرار مي‌گيرند. بعد از پايان بازي استقلال و اف سي سئول به محض اينکه امير قلعه‌نویي وارد رختکن شد به صادقي و عمران‌زاده حمله کرد و آنها را بابت عملکرد ضعيفشان مورد سرزنش قرار داد.

او بعد از صحبت‌هايش خيلي سريع از رختکن خارج شد تا براي نشست خبری آماده شود. بعد از اينکه قلعه‌نویي پايش را از رختکن بيرون گذشت دو سه بازيکن به سمت آرش برهاني رفتند و خطاب به او گفتند شانس آوردي تو در بازي نبودي وگرنه مطمئن باش قلعه‌نویي اولين فردي را که مورد سرزنش قرار مي‌داد تو بودي.

يکي از بازيکناني که مورد انتقادهاي تند قلعه‌نویي قرار گرفته بود گفت اميرخان در طول سال فقط ما چند نفر را مي بيند و انگار کسي جز ما در زمين نيست. باور کنيد در تمام بازي‌ها با استرس اينکه بعد از بازي شاهد چه رفتاري از او هستم به ميدان مي‌روم و اين کارش اصلا درست نيست.

اميرحسين صادقي که شاهد صحبت هاي هم تيمي‌اش بود گفت از دست قلعه‌نوعي ناراحت نشو... او به در مي‌گويد تا ديوار بشنود. ما پسران اميرخان هستيم. عيبي ندارد سکوت کن و حرف نزن.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین