|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان عراق گفت: با آمادگی خوبی در جشنواره بین المللی جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد حضور یافتیم.
رعد خنجر حندان روز دوشنبه در حاشیه جشنواره بین المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: سعی می کنیم با ارایه بازیهای خوب و موثر، ظرفیت های خود را در مقابل حریفان نشان دهیم.
وی اظهار کرد: تیمهای داخلی ایران هم با سطح کیفی و توانمندی خوب در این مسابقات حضور یافتند و جشنواره مزبور بستری برای نمایش توان و ظرفیت های تیمهای این کشور در مقابل سایر کشورها است.
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان عراق گفت: افرادی که جشنواره بین المللی هندبال مشهد را برنامه ریزی کرده اند، از آینده نگری بسیار خوبی برخوردار بودند و با برگزاری این مسابقات در رده های سنی پایه ورزش هندبال ایران مسیر رشد و تعالی را به خوبی می پیماید.
وی اظهار کرد: جشنواره بین المللی هندبال مشهد همچنین بستر مناسبی برای افزایش آمادگی تیمهای خارجی برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل محسوب می شود.
وی افزود: ظرفیتهای بازیکنان خود را در این جشنواره مورد ارزیابی دقیق قرار داده و از بین آنان افراد مستعد را برای تیمهای ملی هندبال نوجوانان و جوانان عراق انتخاب می کنیم.
خنجر حندان گفت: آمادگی داریم در صورت فراهم شدن بسترهای لازم این قبیل جشنواره های ورزشی را در کشور عراق برگزار کنیم.
نخستین جشنواره بین المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری با حضور 84 تیم داخلی و تیمهایی از کشورهای چین، کره جنوبی، عراق، لهستان، قطر، ازبکستان و کویت بیست و چهارم مرداد لغایت اول شهریور ماه در هشت سالن ورزشی مشهد در حال برگزاری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین