|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
شریعتمداری تصریح کرد: در این سفر آنچه که در حد توان دولت و در حد منابع و ظرفیت‌های موجود است، در استان پیش بینی و مطرح می‌شود.
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: دولت تنها در صورت ضرورت به مردم وعده انجام کاری را داده در غیر اینصورت وعده‌های غیر قابل اجرا نمی‌دهد.

 محمد شریعتمداری در شورای برنامه ریزی و توسعه همدان گفت: در سالیان گذشته فضای بی‌اعتمادی در سایه وعده داده شده و انجام نگرفته در سطح کشور شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: سفرهای دولت که با عنوان کاروان تدبیر و امید صورت می‌گیرد بر پایه نظامات جدیدی پیش می‌رود و این کاروان جز در ضرورت‌ها وعده مجددی نمی‌دهد که قابلیت عمل نداشته باشد.

وی گفت: کاروان تدبیر و امید تلاش می‌کند مجموع طرحهای عمرانی و در حال اجرا را که از پیشرفت فیزیکی بالای 70 تا 80 درصد برخوردار است با کمک دولت و تخصیص منابع از سایر ردیفها و امکاناتی که در اختیار رئیس جمهوری و در ردیفهای متمرکز هست را در دوره زمانی کوتاه به سرانجام برساند.

وی افزود: البته این طرح‌ها نیز باید به‌گونه‌ای باشد که در زندگی مردم، تامین معیشت آنها و ایجاد اشتغال نیز تاثیر گذار باشند.

معاون اجرایی رییس جمهوری تصریح کرد: چنانچه طرحی با پیشرفت اندک ولی دارای اهمیت فوق العاده‌ای باشد می‌توان به آن پروژه هم منابعی اختصاص داد که مردم زودتر به خدمات مورد نظر برسند.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی در حوزه اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای نیز این سیاست مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: البته با این تفاوت که در سفرها رییس جمهوری با تخصیص 100 درصد منابع موافقت می کنند و در سال بعد هم تعهد می کنند، تخصیص 100 درصد صورت گیرد.

شریعتمداری تصریح کرد: در این سفر آنچه که در حد توان دولت و در حد منابع و ظرفیت‌های موجود است، در استان پیش بینی و مطرح می‌شود.

در این جلسه که روز یکشنبه با حضور اعضای شورای برنامه ریزی به بررسی طرحهای پیشنهادی برای طرح در سفر کاروان تدبیر و امید به استان پرداخته و پیشنهادهایی ارائه کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین