کد خبر: ۵۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲
وی افزود: واحدهای ارتش ونیروهای مقاومت به حرکت خود به سمت مرکز الزبدانی برای ریشه کن کردن همه تروریست ها ادامه می دهند.
 ارتش سوریه با پیشروی درمحله های غربی شهر الزبدانی بر چندین مجتمع مسکونی دیگر مسلط شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یگان هایی از ارتش با پشتیبانی نیروهای مقاومت پس ازحمله به چندین محل تجمع تروریست های تکفیری درشهر الزبدانی درریف دمشق برتعدادی ازمجتمع های مسکونی محله های غربی این شهر تسلط یافتند.

یک مقام آگاه نظامی درگفت وگو با سانا گفت : یگان هایی از ارتش ومقاومت، عملیات دقیقی را علیه گروه تروریستی جبهه النصره واحرار الشام انجام دادند که این عملیات به تسلط کامل برچندین مجتمع مسکونی درضلع غربی شهر الزبدانی وهلاکت تعدادی از تروریست ها وانهدام سلاح ومهمات آن ها منجرشد.

وی افزود: واحدهای ارتش ونیروهای مقاومت به حرکت خود به سمت مرکز الزبدانی برای ریشه کن کردن همه تروریست ها ادامه می دهند.

منابع میدانی نیز درگفت وگو با سانا اعلام کردند که یگان های ارتش و نیروهای مقاومت بر 15مجتمع مسکونی دراطراف میدان 'بردی' به سمت میدان الجسر در سمت جنوب غربی الزبدانی مسلط شده وتعدادی ازتروریست ها را به هلاکت رساندند.

نیروهای مسلح سوریه یک کارگاه ساخت بمب وخمپاره را نیز درالزبدانی کشف و منهدم کردند.
یک مسوول نظامی نیز ازکشف تونلی به طول 600 متر متعلق به تروریست ها در جوبر خبر داد.
وی گفت : این تونل با 600 متر طول و17 متر عمق دارای شاخه های مختلف و مجهز به سیستم روشنایی وتهویه بود که توسط یگان های ارتش کشف شد.

ارتش سوریه روزیکشنبه 6 سرکرده تروریست های مرتبط با رژیم صهیونیستی در درعا را به هلاکت رساند ومسیر ارتباطی وتدارکاتی آن ها به سمت اردن را نیز قطع کرد.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان سیزدهم ماه گذشته میلادی عملیات نظامی آزاد سازی شهر الزبدانی و جدا کردن این شهر ازحومه جنوبی آن و قطع جاده اصلی آن با شهرک مضایا را شروع کردند.

تاکنون تعداد زیادی ازعناصر مسلح که بیشتر آنها وابسته به گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره شاخه القاعده درسرزمین شام وگروهکی موسوم به احرار الشام مورد حمایت رژیم آل سعود به هلاکت رسیده ویا زخمی شده اند.

باقی مانده های عناصر مسلح تروریست هم که درصدد فرار ازمیدان نبرد هستند در کمین های ارتش سوریه و مقاومت لبنان گرفتار می شوند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین