|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
این بیانیه افزود:« زمان آن فرا رسیده است که کشورهای قدرتمند و بانفوذ منطقه با هم متحد شوند و برای صلح و ثبات همگان تلاش کنند.»
 گروه های مختلف مردمی در 80 شهر دنیا با به دست گرفتن نوشته هایی با محتوای حمایت از توافق ایران و غرب و انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از این توافق اعلام کردند


صف آرایی مخالفان و موافقان توافق هسته ای به خیابانها کشیده شده است. پس از تشدید تلاش لابی های اسرائیلی و مخالفان توافق هسته ای در آمریکا و حضور خیابانی برخی مخالفان در مقابل کنگره، گروه های مشابه نیز در جهت موافقت با توافق هسته ای دست به کار شدند.

به همین منظور عده ای از ایرانیان خارج از کشـــور با راه اندازی کمپین "حمایت از توافق ایران" تلاش کردند نظر افکار عمومی دنیا را نسبت به توافق هسته ای مثبت نشان دهند. گروه های مختلفی با امکانات شخصی و خودجوش در 08 شهر دنیا با به دست گرفتن نوشته هایی با محتوای حمایت از توافق ایران و انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از توافق اخیر ابراز داشتند.

این دسته از حامیان صلح ضمن حمل پلاکاردهایی با شعار «از توافق هسته‌ای حمایت کنید» جهانیان را برای پیوستن به این کمپین دعوت کردند.

این افراد درنظر دارند با این حرکت نظر سناتورهای مخالف کنگره آمریکا را به خود جلب کنند. در همین راستا یکی از شهروندان ایرانی ـ آمریکایی اقدام به تهیه 007 نامه برای اعضای کنگره آمریکا کرده است. به گزارش فرانس پرس این ابتکار را که « روز بین المللی صلح » نامگذاری شده است «دهها نفر از داوطلبان در بیش 08 کشور بزرگ آمریکای شمالی در اروپا، ‌استرالیا و آسیا » مطرح کرده اند. این داوطلبان در بیانیه ای اعلام کردند به هیچ گروه و حزب سیاسی وابسته نیستند.

این بیانیه اعلام کرد:« هدف از درخواست برای تجمعات در شهرهایی مانند لندن، پاریس،‌ واشنگتن، نیویورک، ‌اتاوا،‌ سیدنی، توکیو و سئول«نشان دادن حمایت از این توافق است که جهان و خاورمیانه را امن تر خواهد کرد، ‌ایرانی ها را از تحریم های سخت اقتصادی راحت و امکان ازسرگیری روابط مسالمت جویانه را بین ایران و آمریکا فراهم خواهد کرد.»

این بیانیه افزود:« زمان آن فرا رسیده است که کشورهای قدرتمند و بانفوذ منطقه با هم متحد شوند و برای صلح و ثبات همگان تلاش کنند.»

این بیانیه اعلام کرد :«توافق هسته ای نخستین مرحله در این مسیر است.»

منبع: ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین